U prvih šest ovogodišnjih mjeseci Atlantic Grupa je ostvarila ukupni prihod od prodaje od 2,5 milijarde kuna, što je dva posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Kako objašnjavaju u kompaniji, do rasta je došlo širenjem suradnje s drugim kupcima čime je smanjena šteta zbog smanjivanja tržišnog udjela maloprodajnih lanaca u sastavu Agrokora kao najvećeg kupca.
Podsjećaju i kako je prvi dio godine obilježilo dezinvestiranje proizvodnje sportske prehrane i fokusiranje na razvoj brendiranog poslovanja u ovom segmentu.
Tvornice u njemačkom Bleckedeu i u Novoj Gradiški preuzela je belgijska kompanija Aminolabs, u Novoj Gradiški Atlantic je zadržao manjinski udio, a u objema tvornicama nastavili su ugovorno proizvoditi Atlanticov asortiman sportske prehrane.
Neto dobit nakon manjinskih interesa bila je 154,1 milijun kuna što je 15,4 posto više, a dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 281,5 milijuna kuna te je bila za 8,4 posto veća. Kako navode, na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Zdravlje i njega s rastom od 7,9 posto, Delikatesni namazi s rastom od 6,8 posto, Pića s rastom od 5,8 posto, te Slatko i slano s rastom od 4,2 posto. Najveću prodaju među pojedinačnim proizvodima imala je kava s udjelom od 20,1 posto. Domaće tržište raslo je 5,8 posto, a Srbija 2,1 posto.
sad će ovaj zamjenit gazdu.