Preuzimanje

Stanić grupa novi je vlasnik zadarske Maraske

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Svjetlan Stani?, vlasnik i predsjednik Uprave Stani? grupe
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Svjetlan Stani?, vlasnik i predsjednik Uprave Stani? grupe
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Svjetlan Stani?, vlasnik i predsjednik Uprave Stani? grupe
13.07.2022.
u 06:54
Stanić grupa ima jasnu strategiju za razvoj Maraske u budućnosti koja podrazumijeva proširenje proizvodnog asortimana, inovacije, rebrending postojećih proizvoda, proširenje izvoznih kapaciteta te jačanja pozicije na tržištu
Pogledaj originalni članak

Stanić Beverages, tvrtka u vlasništvu Stanić Grupe, novi je vlasnik gotovo 99% dionica Maraske d.d., čime je realiziran kupoprodajni ugovor o preuzimanju Maraske između bivšeg vlasnika Mepas grupe i novog vlasnika Stanić grupe koji je bio potpisan u rujnu prošle godine. Nakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora temeljem kojeg je Stanić Beverages postao vlasnik 45,3% dionica Maraske koje su do tada bile u vlasništvu Koestlina i 52,9% dionica koje je imala Saponia, uslijedila je obavezujuća javna ponuda za otkup preostalih dionica Maraske od malih dioničara te odobrenje od Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), čime su se ispunili svi preduvjeti za zaključenje transakcije, priopćili su iz Stanić grupe.

– Preuzimanjem Maraske Stanić grupa širi svoj proizvodni portfelj u smjeru jakih alkoholnih pića (JAP) te proširuje asortiman bezalkoholnih pića i postaje vlasnik 200 godina starog hrvatskog brenda koji je prepoznat u cijelom svijetu. Vidimo veliki prostor za razvoj, modernizaciju, širenje i sinergiju. Sigurni smo da će naš know how koji imamo zahvaljujući suradnji sa svjetski poznatim brendovima iz područja JAP-a te znanje koje posjedujemo zahvaljujući upravljanju najpoznatijim hrvatskim brendom sokova Juicy osnažiti poziciju Maraskinih proizvoda na tržištu Hrvatske, regije i svijeta – rekao je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik uprave Stanić grupe.

Stanić grupa, navodi se u priopćenju, ima jasnu strategiju za razvoj Maraske u budućnosti koja podrazumijeva proširenje proizvodnog asortimana, inovacije, rebrending postojećih proizvoda, proširenje izvoznih kapaciteta te jačanja pozicije na tržištu. Inače, kao jedan od najvećih hrvatskih proizvođača bezalkoholnih pića vlasnik je dviju tvornica u Hrvatskoj i BiH sa zajedničkim kapacitetom od 150 milijuna litara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.