Čitatelj nam je postavio pitanje o servisiranju uređaja. Budući da je oštećenje nastalo bez vanjskih utjecaja, servis mu odbija popraviti uređaj. Kakva su njegova prava?
Pitanje: Kupio sam prijenosno računalo i u roku od 15 dana nakon kupnje je puknulo staklo ekrana bez ikakvog drugog vanjskog utjecaja osim normalnog zatvaranja i otvaranja ekrana. Odbili su mi popravak tvrdeći da ne odgovaraju za mehaničke kvarove i da je nemoguće da ekran pukne bez drugog vanjskog mehaničkog utjecaja. Kako da ostvarim svoje pravo na popravak ili povrat novca?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Imate pravo poslati pisani prigovor Državnom inspektoratu
Odredbama članka 5. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača («Narodne novine» broj 79/07, 125/07, 79/09, 89/09) je propisano da ukoliko trgovac ili proizvođač da jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane u odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom.
Pitanje: Kupio sam prijenosno računalo i u razdoblju od 15 dana nakon kupnje puknulo je staklo ekrana bez ikakvog drugog vanjskog utjecaja osim normalnog zatvaranja i otvaranja ekrana. Odbili su mi popravak tvrdeći da ne odgovaraju za mehaničke kvarove i da je nemoguće da ekran pukne bez drugog vanjskog mehaničkog utjecaja. Kako da ostvarim svoje pravo na popravak ili povrat novca?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Imate pravo poslati pisani prigovor Državnom inspektoratu
Odredbama članka 5. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača («Narodne novine» broj 79/07, 125/07, 79/09, 89/09) propisano je da je trgovac ili proizvođač dužan ispuniti obveze propisane u odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom ako je izdao jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda.
Ostatak odgovora saznajte na Pametnoj kuni.