Peti Weekend Media Festival završio je u Rovinju, a ove je godine u prostorima stare Tvornice duhana oborio rekord – privukao je više od 4000 gostiju. Regionalni festival medijske, marketinške i PR-industrije u četiri je dvorane u tri dana ponudio bogat program u kojem je sudjelovalo više od stotinu predavača i panelista iz regije, Europe i Amerike, a bilo je akreditirano oko 500 novinara.
Tulumi unatoč krizi
– Osmijeh nam ne silazi s usana, odradili smo još jedan uspješan Weekend, peti. Uspjeh prethodnog nije nas uspavao ili umirio. S obzirom na tešku situaciju u medijskoj i marketinškoj industriji, znali smo da će biti teško ponovno okupiti toliko posjetitelja. Ali uspjeli smo broj ove godine i premašiti, bilo nas je više od 4000 – komentirao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala. Odlično su prošli i novi sadržaji festivala – BalCannes je okupio kreativnu kremu regije, Tijanić, Milić i Tedeschi napunili su veliku dvoranu u Hard Talkovima.
– Možda ćemo samo promijeniti ime formata jer su neki očekivali više krvi s obzirom na naziv – kaže Ricov.
U panelu “Pogled preko plota” posjetitelji su bili upoznati s medijskom slikom zemalja regije. Nikad jača ekipa stranih predavača donijela je informacije o novim medijskim i komunikacijskim trendovima. A koncerti i tulumi trajali su do svitanja.
Najbitnije je druženje
– Ipak, jedno treba staviti na prvo mjesto: najvrednije je i glavni razlog zašto posjetitelji u tolikom broju dolaze na Weekend druženje. Taj famozni Weekend networking rezultirao je i jednim važnim medijsko-marketinško-sportskim dealom u SAD-u. Na prošlogodišnjem festivalu upoznali su se predavači Saša Savić i Pete Radovich, a kao rezultat tog poznanstva ove godine u tijeku su pregovori o velikom medijsko televizijskom poslu u SAD-u. To najbolje opisuje značenje Weekenda – zaključio je Tomo Ricov.
glavno da se mi druzimo... pozdrav iz rovinja,,,