Poduzetnik Hamdi Ulukaya u samo nekoliko godina ostvario je svoj američki san. Ovaj rođeni Turčin, koji je u SAD došao kao student, 2007. godine u New Yorku je lansirao mliječni proizvod pod nazivom Chobani. U manje od šest godina ovaj je grčki tip jogurta postao najprodavaniji brand jogurta na američkom tržištu s godišnjom prodajom od jedne milijarde USD.
Potvrdu uspjeha tog poduzetničkog pothvata Hamdi Ulukaya dobio je 2013. godine kada je na svjetskom izboru EY Poduzetnika godine, u konkurenciji najboljih poduzetnika iz 49 zemalja, proglašen EY Svjetskim poduzetnikom godine. Za prestižnu svjetsku nagradu EY Poduzetnika godine od ove godine mogu se natjecati i poduzetnici u Hrvatskoj. Prijave traju do 21. studenog 2014., a najuspješnijeg hrvatskog poduzetnika izabrat će nezavisni stručni žiri na čelu s Emilom Tedeschijem.
Više informacija o projektu EY Poduzetnik godine možete pronaći ovdje.