U petak je u Zagrebu brojnim uglednim gostima predstavljena nova poslovna filozofija i vizualni identitet tvrtke Affidea. Euromedic, pan-europski medicinski lider, postao je Affidea kako bi stvorio jedinstven i svjetski prepoznatljiv identitet te podigao razinu kvalitete svojih usluga diljem Europe.
Affidea je kao Euromedic u Hrvatskoj djelovala već osam godina, s Poliklinikom Dr. Kalajžić u Splitu i Poliklinikom Maja i Krešimir Čavka u Zagrebu. Riječ je o jednom od najvećih investitora i pružatelja usluga u sustavu zdravstvene skrbi u okviru javno-privatnog partnerstva u Europi, a time i u Hrvatskoj.
U prisustvu uglednih liječnica i liječnika te poslovnih partnera, Affidea partyu pridružila se i posebna gošća večeri, Tereza Kesovija. Brojni gosti, među kojima su bili i dr.Igor Skljarov, dr.Ksenija Nikolić, dr. Vlatka Čavka, dr.Mislav Čavka, dr.Krešimir Čavka, dr.Rajko Tončić, dr.Vladimir Kovač, dr.Davor Duvančić, dr.Vesna Čubrić i dr.Ivan Karlak, izrazili su tako podršku Affidei dolaskom na svečani događaj u Zagreb Eye.
Strategiju Affidee predstavio je njen autor, poznati brend strateg, Peter Economides, čiji je fokus usmjeren na strategijske odgovore oko promjenjivosti kulture, potrošačke navike i ponašanja te izazove regionalnog i globalnog širenja. Economides je bio zadužen i za strukturu globalnog menadžmenta i provođenje kampanje Think Different nakon povratka Stevea Jobsa u Apple.
Affidea je glavni lider i inovator u zdravstvenim sustavima u čak četrnaest europskih zemalja među kojima se nalazi i Hrvatska. Kako bi zadovoljila najviše međunarodne kriterije i potrebe svojih korisnika, Affidea se konstantno prilagođava svjetskim i europskim standardima struke vođena krilaticom - ništa nije važnije od zdravlja.