strateško partnerstv

U modernizaciju Brajdice ICTSI će uložiti više od 70 mil. eura

Foto: ARHIVA VL
U modernizaciju Brajdice ICTSI će uložiti više od 70 mil. eura
06.03.2011.
u 17:05
Najavili su modernizaciju terminala koja će mu omogućiti golemi kapacitet i postupno preuzimanje uloge glavnog prometnog koridora na Balkanu. Potencijalna tržišta su mađarsko, češko, slovačko, poljsko, srbijansko i bosanskohercegovačko
Pogledaj originalni članak

Luka Rijeka i njezin strateški partner ICTSI posebnim su ugovorom regulirali poslovanje Terminala Brajdica, te se u tu svrhu vlasnički povezali kroz tvrtku Jadranska vrata, koncesionara terminala sljedećih 30 godina. Ugovor su u subotu potpisali Denis Vukorepa, čelnik Luke Rijeka i Manuel Armando Fernandez, stariji potpredsjednik ICTSI-ja. Ulaganjima koja će premašiti iznos ugovornog investicijskog plana od 70 milijuna eura, najavili su modernizaciju terminala koja će mu omogućiti golemi godišnji kapacitet i postupno preuzimanje uloge glavnog prometnog koridora na Balkanu. Potencijalna tržišta su mađarsko, češko, slovačko, poljsko, srbijansko i bosanskohercegovačko.

- U partnerstvu s ICTSI-jem, kao terminal operatorom globalnog značaja, na kontejnerskom terminalu očekujemo povećanje prometa, otvaranje novih tržišta centralne i jugoistočne Europe te snažan logistički iskorak - najavio je Vukorepa.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

IM
immortella
18:32 06.03.2011.

zanimljivo kako je večernjak i ovaj puta propustio napisati da su za ovo zaslužni HDZ-ovci. kad nešto ne valja, onda su krivi HDZ-ovci, a kad god se dogodi nešto dobro, onda MUK. e pa neka se zna, da su ovaj ugovor potpisali HDZ-ovci i da taj ugovor garantira zaposlenost riječke luke, a time i ostalog uslužnog sektora, poput špeditera i drugih.

MA
mangic
19:16 06.03.2011.

immortela Ova ugovor je KATASTROFA i to svatko tko se kuži u pomorstvo razumije. Da ti pojasnim neke stvari: ICTSI nie postao suvlasnik Luke Rijeka nego suvlasnik firme \"Jadranska vrata\". Jadranska vrata je firma koja upravljava kontenjerskim terminalom u Rijeci i sa svojih desetak zaposlenih ostvaruje 70% prihoda Luke Rijeka i time hrani ostalih tisuću djelatnika koji su zaposleni u samoj Luci Rijeka i koji u biti održavaju taj terminal. U prijevodu, ICTSI je napravio vrhunski posao, za neveliku lovu kupio je terminal koji će mu donositi čisti keš i zaradu, dok će država svake godine morati davati pare kako bi riječka luka mogla isplatiti plaće jer je ovim ugovorom ostala bez svojeg najvećeg izvora zarade.

MA
malena27
17:33 06.03.2011.

Daj Boze!