Promo

U Zagrebu otvoren Jacuzzi® wellness specialist Brand Store

Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
Foto: PR FOTO
Jacuzzi
VL
Autor
PR Članak
22.12.2014.
u 11:41
Pogledaj originalni članak

Mlada i riskantna poslovna priča koja je uz puno ljubavi i truda 20 godina stvarana u maloj garaži, napokon je urodila plodom kakvog Zagreb i Hrvatska još nisu vidjeli. Nekoliko entuzijasta ovih dana otvaraju vrata atipične trgovine stvorene uglavnom vlastitim rukama i vizijom.

Ova trgovina Jacuzzi® hidromasažnih kada, bazena, tuš kabina i sauna, pretvorena je u najbolji wellness & spa prostor koji će vas uz ugodne zvuke, mirise i rasvjetu ostaviti bez daha te riješiti nelagode i stresa.

Prva je to takva trgovina u danas polupraznoj, a nekada poznatoj zagrebačkoj poduzetničkoj i obrtničkoj ulici, starijima poznatijom kao Končareva. Hvale vrijedan je to projekt revitalizacije ovog nekada životopisnog dijela grada udaljenog svega par minuta od gradskog centra. Više takvih trgovina treba, kažu žitelji i susjedi .

No, vratimo se na početak. Prije svega valja reći nekoliko riječi o Jacuzzi® marki. Kroz godine riječ Jacuzzi® postala generičko ime i sinonim za sve vrste hidromasažnih bazena i kada, baš poput Lada Nive koju ponekad nazovemo đžipom, a ne trerencem. Većina puka ne zna da je Jacuzzi® ime marke, odnosno da je Jacuzzi® Američka korporacija s jednom od tvornica u Italiji, a svi proizvodi se od početka do kraja proizvode u spomenutim državama. Na hrvatskom tržištu Jacuzzi® se prodaje već više od 20 godina te je osigurana i odlična servisna mreža.

Iako se Jacuzzi® proslavio hidromasažnim kadama, u trgovini nam kažu da je sam Jacuzzi® prethodnih godina napravio veliki zaokret u poslovanju, odnosno sve veći dio prometa odnosi se na poslovna tržišta u smislu opremanja hotela i wellness centara. Točnije, najvažniji dio asortimana danas čine hidromasažni bazeni koji sami griju i filtriraju vodu. Upravo ti hidromasažni bazeni najviše pridonose i viziji razvoja hrvatskog turizma te načinu diferencijacije od zemalja u regiji što potvrđuje i sve veći broj upita od strane privatnih iznajmljivača.

Eto, informacije ste dobili, a sada razmislite o željama, mogućnostima i poslovnim potrebama. Ukoliko ne uspijete posjetiti JACUZZI® WELLNESS SPECIALIST Brand Store na adresi TARATINSKA 66 i saznati više o posebnoj ponudi povodom otvaranja, odgovor na sva dodatna pitanja pronađite na www.aqua-spa.hr.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr