Jole Petrov:

Uspješnost igrica ne mjeri se brojem korisnika, nego interakcija

Foto: ''
Uspješnost igrica ne mjeri se brojem korisnika, nego interakcija
02.04.2013.
u 12:00
Tvrtka One2play prošle je godine nagrađena priznanjem za najbolju kampanju u online/digitalnim medijima
Pogledaj originalni članak

U kategoriji za koju su bile prijavljene 73 kampanje na prošlogodišnjoj IdejiX tvrtka One2play nagrađena je priznanjem za najbolju kampanju u online/digitalnim medijima kao i nagradom Mixx u kategoriji “Brand Awareness and Positioning”.

Budući da One2play ni ove godine neće izostati s Dana komunikacija koji se održavaju u Rovinju od 16. do 19. svibnja, razgovarali smo s glavnim izvršnim direktorom te tvrtke Jolom Petrovom.

Koji je bilo cilj kampanje i jeste li zadovoljni rezultatima?

S obzirom na visoke kriterije koji uključuju kreativnost, strategiju kampanje, korištenje medija, možemo reći da smo jako zadovoljni. Cijela kampanja bila je fokusirana na interaktivnost koja je povezivala tradicionalne sličice i digitalne medije, kojima su današnji klinci sve više okrenuti. Kampanja je bila odmaknuta od klasičnog predstavljanja novog proizvoda i u prvi je plan stavila skupljače i njihovu interakciju s ostalim korisnicima aplikacije.

Koliko nagrade poput te prošlogodišnje znače za vaš brend?

Uz nagrade struke kojima je prepoznata naša inovativnost u radu, ono što nam ipak najviše znači jest prepoznatljivost brenda kod potrošača. Bez odziva korisnika i njihove interaktivnosti nagrada bi bila irelevantna. Uspješnost društvenih igrica ne mjeri se brojem korisnika, već ukupnim brojem interakcija koje se ostvare. Jedan od je važnih komunikacijskih kanala koje koristimo online-marketing, a budući da on, kao i ostale investicije u marketingu, mora opravdati svoj ROI, možemo reći da smo online-marketingom zadovoljni.

Koji su vam komunikacijski kanali najvažniji, ulažete li dominantno u online-marketing?

Neprestano ulažemo u online-marketing. Putem društvenih mreža i preko raznih društvenih aplikacija pokušavamo doći do što većeg broja djece i njihovih roditelja. Online-marketing jedini donosi povratnu informaciju i na svakoj nam razini daje “feedback” naših kupaca.

Koliko je kriza utjecala na segment prodaje dječjih igračaka?

Svakako da je utjecala. No kriza donosi i nove prilike. One2play sa svojom Tvornicom igračaka želi biti inovativan i u marketinškim aktivnostima. One2play uključuje i gerilski pristup koji mnogi ne prepoznaju u kriznim vremenima.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.