Konferencija

Važnost “leadershipa”: angažirani radnici donose veći profit

Foto: žarko bašić/PIXSELL
Važnost “leadershipa”: angažirani radnici donose veći profit
12.10.2010.
u 15:56
Organizacije koje potiču angažiranost zaposlenika imaju do 50% manju fluktuaciju zaposlenika, 56% veću lojalnost korisnika, 38% veću produktivnost i 27% višu profitabilnost.
Pogledaj originalni članak

– Organizacije koje potiču angažiranost zaposlenika imaju do 50% manju fluktuaciju zaposlenika, 56% veću lojalnost korisnika, 38% veću produktivnost i 27% višu profitabilnost – istaknula je Nadya Zhexembayeva, voditeljica održivog razvitka Bledske škole menadžmenta (IEDC) na 9. konferenciji o upravljanju ljudskim resursima koju su organizirali Infoarena, Selectia i portal MojPosao u Zagrebu.

Istaknula je da pojam angažiranosti obuhvaća uživanje u poslu, vjeru u proizvod koji tvrtka prodaje i smisao samog posla. Mnogi zaposlenici ne vjeruju u ono što rade jer ne znaju što se u njihovim tvrtkama događa.

– Komunikacija je presudna, a uspješan lider mora znati kako prenijeti poruku. Kriza je, složili su se sudionici, otvorila teška moralna pitanja za profesionalce u tvrtkama, ponajprije kad su posrijedi kriteriji otpuštanja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar nekakav
nekakav
17:36 12.10.2010.

riječ je o prodaji! ne o proizvodnji. hajte nekog dečka na pilani motivirajte. ili radnice u tekstilnoj. kao što vidimo na primjeru kamenskog, motivacije im nije manjkalo... :) i tamo su upravljali ljudskim resursima. u egiptu i rimu su jako dobro upravljali, robovlasničko društvo se pokazalo najboljim!

KR
krilnik2
21:02 12.10.2010.

Ha-ha, zato je radnicko samoupravljanje tako slavno propalo!