Hrvatska udruga direktne prodaje (HUDP), nacionalna udruga vodećih tvrtki direktne prodaje (Amway, Avon, Oriflame, GNLD, Herbalife i Significo), nedavno je objavila podatak prema kojemu proizvodi za njegu (kozmetički proizvodi, proizvodi za osobnu njegu i wellness-proizvodi) koje tvrtke članice kupcima nude u direktnoj prodaji u posljednje dvije "krizne" godine bilježe stalan rast.
Tome u prilog idu i najnoviji podaci koje je objavila WFDSA (World federation of direct selling assotiations), čiji je HUDP član, a koji pokazuju da je više od 65 milijuna prodajnih predstavnika svih svjetskih članica ostvarilo profit veći od 114 milijardi američkih dolara.* Dok podaci iz FEDSA-e (Federation of European Direct Selling Assotiations), čiji je HUDP također član, pokazuju da je u EU u prošloj godini direktnom prodajom potrošačkih dobara prihodovano više od 10 milijardi eura, a direktnom prodajom u zemljama EU bavi se više od 4 milijuna ljudi.**
Predsjednica HUDP-a Hedi Kovacs-Resnik objašnjava:
- Ovi ohrabrujući podaci pokazuju da je direktna prodaja postala vrlo poželjna, jer mnogi u direktnoj prodaji vide priliku za ostvarivanje dodatnog izvora prihoda. U današnje doba velike neizvjesnosti, dobro je znati da za bavljenje direktnom prodajom nisu potrebne prethodne kvalifikacije, a vlastiti posao moguće je pokrenuti i voditi uz minimalne troškove i rizike. Intenzivni socijalni kontakti i priznanje djeluju motivirajuće, a tvrtke nude kontinuiranu edukaciju i podršku - naglašava Kovacs-Resnik.
Direktna prodaja smatra se najstarijim kanalom distribucije roba i usluga u povijesti čovječanstva te je dio osnovne ljudske potrebe za izmjenjivanjem dobara i komunikacijom.
Danas je industrija direktne prodaje kanal distribucije koji iznimno brzo raste, s potencijalom da postane prodajni kanal 21. stoljeća. U Europi postoji više od 550 tvrtki direktne prodaje koje su članice FEDSA-e, dok u svijetu djeluje 58 nacionalnih udruga direktne prodaje, članica svjetske federacije WFDSA.
HUDP kao član WFEDSA-e i FEDSA-e, djeluje sukladno najvišim standardima koje su propisale spomenute udruge. HUDP se brine o pravima i zaštiti direktnih prodavača i kupaca osiguravajući jamstvo na povrat proizvoda, rok u kojem kupac može odustati od kupovine i vratiti proizvod, kao i jednostavnu, besplatnu i nezavisnu mogućnost žalbe te treninge i edukacije distributera. Također, jedan od glavnih ciljeva HUDP-a jest povećanje svijesti hrvatskih građana o prilikama i prednostima koje ta industrija pruža.
- Direktna prodaja vrlo je fleksibilna jer pruža mogućnost pojedincu da sam odluči koliko će vremena, truda i energije uložiti u svoje aktivnosti. Može se raditi pola radnog vremena ili od toga graditi životnu karijeru. Bez obzira na to za koji model se netko odluči, direktna prodaja vrijedan je izazov i prilika za nalaženje i iskazivanje poduzetničkog duha za svakoga - naglašava Kovacs-Resnik.
Više o direktnoj prodaji te o načinima kako se uključiti u ovaj dinamičan posao potražite na www.hudp.hr
*izvor: WFDSA, 22. veljače 2010.
**izvor FEDSA, 23. rujna 2010.
Većina kanala prodaje u doba krize stagnira, ali direktna prodaja raste
FOTO Pogledajte kako je izgledao pogreb jednog od najskandaloznijih političara u Srbiji: Jedva se probijali do groba
Palma je nekad usko surađivao sa Željkom Ražnatovićem Arkanom, vođom četničkih i paravojnih postrojbi, s kojim je 1993. osnovao Stranku srpskog jedinstva
Preminuo je domaći glazbenik: 'Zauvijek je otišao naš dobri duh, bez tebe nikad više neće biti isto'
Mario Šeperić bio je frontman, basist i jedan od osnivača Grupe Romantic. Radi se o grupi koja se ističe kao prateća grupa Mladena Grdovića na nastupima.
Čovjek koji je Jugoslaviju bacio u trans: Hrvatska je genijalna, a jedna stvar vam je najjača u povijesti
– Hrvatska je genijalna reprezentacija. Imate modernog izbornika, a vezni red Hrvatske na čelu s Modrićem i Brozovićem možda je i najbolji u povijesti europskog nogometa. Sjećam se francuskog veznog reda Platini – Giresse – Tigana, ali kada bih morao birati, onda bih prednost dao hrvatskom veznom redu
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima