Promo

Većina kanala prodaje u doba krize stagnira, ali direktna prodaja raste

Većina kanala prodaje u doba krize stagnira, ali direktna prodaja raste
VL
Autor
PR Članak
04.10.2010.
u 16:30
Direktna prodaja smatra se najstarijim kanalom distribucije roba i usluga u povijesti čovječanstva te je dio osnovne ljudske potrebe za izmjenjivanjem dobara i komunikacijom.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska udruga direktne prodaje  (HUDP), nacionalna udruga vodećih tvrtki direktne prodaje (Amway, Avon, Oriflame, GNLD, Herbalife i Significo), nedavno je objavila podatak prema kojemu proizvodi za njegu (kozmetički proizvodi, proizvodi za osobnu njegu i wellness-proizvodi) koje tvrtke članice kupcima nude u direktnoj prodaji u posljednje dvije "krizne" godine bilježe stalan rast.

Tome u prilog idu i najnoviji podaci koje je objavila WFDSA (World federation of direct selling assotiations), čiji je HUDP član, a koji pokazuju da je više od 65 milijuna prodajnih predstavnika svih svjetskih članica ostvarilo profit veći od 114 milijardi američkih dolara.* Dok podaci iz FEDSA-e (Federation of  European Direct Selling Assotiations), čiji je HUDP također član, pokazuju da je u EU u prošloj godini direktnom prodajom potrošačkih dobara prihodovano više od 10 milijardi eura, a direktnom prodajom u zemljama EU bavi se više od 4 milijuna ljudi.**

Predsjednica HUDP-a Hedi Kovacs-Resnik objašnjava:
- Ovi ohrabrujući podaci pokazuju da je direktna prodaja postala vrlo poželjna, jer mnogi u direktnoj prodaji vide priliku za ostvarivanje dodatnog izvora prihoda. U današnje doba velike neizvjesnosti, dobro je znati da za bavljenje direktnom prodajom nisu potrebne prethodne kvalifikacije, a vlastiti posao moguće je pokrenuti i voditi uz minimalne troškove i rizike. Intenzivni socijalni kontakti i priznanje djeluju  motivirajuće, a tvrtke nude kontinuiranu edukaciju i podršku - naglašava Kovacs-Resnik.

Direktna prodaja smatra se najstarijim kanalom distribucije roba i usluga u povijesti čovječanstva te je dio osnovne ljudske potrebe za izmjenjivanjem dobara i komunikacijom.
Danas je industrija direktne prodaje kanal distribucije koji iznimno brzo raste, s potencijalom da postane prodajni kanal 21. stoljeća. U Europi postoji više od 550 tvrtki direktne prodaje koje su članice FEDSA-e, dok u svijetu djeluje 58 nacionalnih udruga direktne prodaje,  članica svjetske federacije WFDSA.

HUDP kao član WFEDSA-e i FEDSA-e, djeluje sukladno najvišim standardima koje su propisale spomenute udruge. HUDP se brine o pravima i zaštiti direktnih prodavača i kupaca osiguravajući jamstvo na povrat proizvoda, rok u kojem kupac može odustati od kupovine i vratiti proizvod, kao i jednostavnu, besplatnu i nezavisnu mogućnost žalbe te treninge i edukacije distributera. Također, jedan od glavnih ciljeva HUDP-a jest povećanje svijesti hrvatskih građana o prilikama i prednostima koje ta industrija pruža.
 
- Direktna prodaja vrlo je fleksibilna jer  pruža mogućnost pojedincu da sam odluči koliko će vremena, truda i energije uložiti u svoje aktivnosti. Može se raditi pola radnog vremena ili od toga graditi životnu karijeru. Bez obzira na to za koji model se netko odluči, direktna prodaja vrijedan je izazov i prilika za nalaženje i iskazivanje poduzetničkog duha za svakoga - naglašava Kovacs-Resnik.

Više o direktnoj prodaji te o načinima kako se uključiti u ovaj dinamičan posao potražite na www.hudp.hr
*izvor: WFDSA, 22. veljače 2010.
**izvor FEDSA, 23. rujna 2010.

Pogledajte na vecernji.hr