'Every Lidl Helps'

Veliki planovi: Njemački trgovački lanac osvaja američko tržište

Foto: Marijan Murat/DPA/Pixsell
Lidl
Foto: Marijan Murat/DPA/Pixsell
Lidl
Foto: PR FOTO
Lidl
Foto: PR FOTO
Lidl
18.09.2016.
u 23:30
Pod sloganom trgovine "Every Lidl Helps" do 2018. godine planirano je otvaranje 150 novih dućana na američkom tržištu
Pogledaj originalni članak

Njemački maloprodajni trgovački lanac Lidl osvojio je europsko tržište, a uspjeh nastavlja i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Planiraju širiti svoje poslovanje na Istočnu obalu, od grada New Jerseyja pa do Georgije. Pod sloganom trgovine "Every Lidl Helps" do 2018. godine planirano je otvaranje 150 novih dućana na američkom tržištu, kako navodi Business Insider.

 

Prodaja kućanskih aparata, namještaja i odjeće

Osim namirnica, Lidl je svoju ponudu proširio i na kućanske aparate, namještaj te na žensku kolekciju odjeće koja je debitirala 2014., a rasprodana je u prva tri dana. 

Otad su lansirali i mušku kolekciju odjeće, liniju torbica i brend odjeće za fitness. Njemački koncern trenutačno ima 10 tisuća trgovina u 26 europskih zemalja. 

 

 

>> Pripravnici u Lidlu mogu raditi za bruto plaću od osam tisuća kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.