Telekomunikacije

Vipnetu prihodi pali čak 10 posto, a korisnika 1,8 posto više!

Foto: ''
Vipnetu prihodi pali čak 10 posto, a korisnika 1,8 posto više!
11.05.2011.
u 15:39
Mjesečni prihod po korisniku smanjen je 16,2% u odnosu na isti kvartal lani i iznosi 9,2 eura
Pogledaj originalni članak

Vipnet je u prvom kvartalu potpuno podbacio, prihodi su mu pali čak 10 posto, na 90,3 milijuna eura. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) pala je nešto snažnije u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tako je Vipnet ostvario EBITDA od 24,9 milijuna eura uz pad od 13,6 posto u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine. Operativni prihod Vipneta (EBIT) pao je 28,2 posto, na 8,6 milijuna eura.

Zapravo, Vipnet je nastavio silazni trend, a razlog tomu su svakako: pad životnog standarda korisnika, samim tim njihova manja potrošnja, te državni harač, odnosno trošarina koje se telekomi ne mogu riješiti, a iznosi 6 posto od prihoda glasovnih usluga te usluga SMS-a. Mjesečni prihod po korisniku smanjen je 16,2 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine i iznosi 9,2 eura. Unatoč tome, Vipnet je zadržao udio u ukupnoj vrijednosti tržišta koji i dalje iznosi 40 posto. Ipak, broj Vip korisnika u prvom kvartalu 2011. zabilježio je rast od 1,8 posto i dosegao 2,7 milijuna. Broj postpaid korisnika povećao se 9,3 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je broj poslovnih korisnika ostvario značajan rast od 11 posto. Broj prepaid korisnika ostao je stabilan.

Ulaganja u mrežu pridonijela su porastu broja korisnika bežičnog broadbanda za 22,9 posto, na više od 179.000. Inovacije i privlačne ponude poput Homeboxa potaknule su rast i u drugim segmentima, stoji u priopćenju Vipneta. Mjesečni prihod po korisniku smanjen je 16,2 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine i iznosi 9,2 eura. Unatoč tome, Vipnet je zadržao udio u ukupnoj vrijednosti tržišta koji i dalje iznosi 40 posto.

Vipnet je u prvom kvartalu uložio 8,6 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom, ali i u inovativne proizvode i usluge u skladu s potrebama korisnika. – Slabljenje kupovne moći građana kao i dodatne trošarine ostavili su trag na rezultatima. Usprkos toj činjenici, zadovoljni smo stabilnim udjelom u ukupnoj vrijednosti tržišta od 40 posto. Porast pretplatnika i korisnika bežičnog broadbanda dokazuje da naše tržišne aktivnosti idu u pravom smjeru, jer tu vidimo platformu za daljnji rast nakon recesije – izjavio je M. Pejković, predsjednik uprave Vipneta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

KL
klek88
19:05 12.05.2011.

Pravite se pametni živite u oblacima sidjite na zemlju i ugledajte se na Tele2

ST
sttipe
23:04 30.05.2011.

kasno je..zapamtili smo im 3.5kn dogovorenu cjenu interkonekcije s t-go_nom..da bi sutra uzeja vipov broj(ili neki njegov derivat),triba bi bit vrlo ozbiljno jeftiniji od svih ostalih..5-6 puta!!za sitno necu na lopov_ku mrizu..a to su i vip i t-jamljeno..i kod jednih i kod drugih sam se nedvojbeno osvjedocio da mi kradu novac s racuna..(izvadio na granici karticu vip, i ubacio d1,njemacku..nakon 2 miseca nekoristenja,35 kuna manje na racunu..provjereno i na izlasku i na ulasku u drzavu,prije prvog sms-a ili razgovora..s t jamljeno slicna iskustva..na kraju 90tih krali su jedni i drugi na veliko,i svi su se na to zalili,nisam jedini koji ih je ulovio..zato tele,i da je duplo skuplji..iz principa..

SI
Simas
16:37 04.07.2011.

go****....izrabljuju one jadnike u telesalesu za 2500 kn mjesečno plaće....a svaki taj ugnjetavani radnik preko Adecco agencije donese dnevno Vipu bar 5000 kn...mrš stoko