dani komunikacija

Žuta podmornica HAK-u povećala broj članova

Foto: ''
Žuta podmornica HAK-u povećala broj članova
27.03.2013.
u 10:00

Kampanja kojom je HAK predstavio usluge pridonijela dobrim rezultatima unatoč krizi
Pogledaj originalni članak

Dani komunikacija koji će se održati u Rovinju od 16. do 19. svibnja, festival su marketinških komunikacija te nagrađuju najuspješnije radove iz područja oglašavanja. HAK je zajedno s agencijom BBDO osvojio Grand Prix IdejeX01 za kampanju Žuta podmornica pa smo porazgovarali s Zvonkom Šmukom, glavnim tajnikom HAK-a.

Kako je izgledala kampanja kojom ste osvojili nagradu?

To je bila prva HAK-ova oglašivačka kampanja u posljednjih nekoliko godina. Razlozi za njeno pokretanje leže u želji da predstavimo nove članske pakete \"optimum\" i \"Europa\" koji su proširili lepezu naših usluga za članove, a omogućeno je i online-učlanjivanje. S druge smo strane htjeli predstaviti i približiti široj javnosti osnovnu uslugu HAK-a – pružanje pomoći na cesti.

Pokazalo se da su članski paketi uspješni jer je oko 20 posto članova odabralo upravo njih. Isto nam tako članstvo blago i kontinuirano raste unatoč krizi. Kampanja je sigurno tome doprinijela.

Je li činjenica da ste osvojili nagradu pomogla u promociji same kampanje u javnosti?

Ponosni smo na nagradu, ona ima posebno značenje jer je dodjeljuje struka. Mi desetljećima pomažemo ljudima u nevolji uslugom pomoći na cesti, a kampanja ju je predstavila na svjež i moderan način.

Koliko je marketing važan u vašoj organizaciji?

Naša je specifičnost što smo uslugama dijelom na tržištu, ali smo prema ostalim uslugama i prema svojem Statutu istodobno dio javnog sektora. Korisnici su nam u fokusu bez obzira na to po kojoj im osnovi pružamo pojedinu uslugu.

Koje biste aktualne HAK-ove projekte istaknuli?

Program \"Vidi i klikni\" namijenjen je djeci u vrtićima i prvašićima. Ističem projekt uvođenja e-poziva koji se financira iz fondova EU.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.