Hana Lukas Midžić i Ivan Midžić su kipari. I supružnici, u sretnom braku s dvoje djece, a sada prvi put izlažu zajedno u Galeriji 90-60-90. Ili, kako to objašnjava Hana, koja je izložbi i dala ime: – Ivan i ja smo otprilike pola naših života zajedno. Nekad mi se čini da smo srasli kao kalemljena voćka, samo se ne mogu odlučiti koji je od nas pitom, a koji divljak... Iako smo tako bliski i povezani paralelno rasli, nešto smo još na početku shvatili: da u životu zajedno uspješno radimo samo jednu stvar: onu u kojoj rado mijenjamo položaje, ali se na kraju ipak nekako vratimo na ja gore, ti dolje. U svim drugim aktivnostima skloni smo se zakačiti jer ih radimo na različite načine i s drugačijim energijama.”
Šalu na stranu, riječ je o zapravo dvije izložbe, od kojih je ona veća, u crnom prizemnom prostoru pripala Ivanu. To su njegove multimedijske “Metalne skice”, sjajna kombinacija “čistih” likovnih radova i nakita po kojem ga prepoznaje šira javnost. No, ovdje je riječ o starom nakitu, koji je nagrizla hrđa i koji je zaliven u epoksi smolu te pretvoren u nove kiparske oblike. Ivan na izložbi ima i goste, tu su i fotografije Vanje Šolina na kojima skulpturalne odnose tijela i nakita pokazuje glumica Lana Barić, te fotografiju Jakše Matošića “Maestro, ad hoc”, koja je snimljena na jednoj od prošlih izložbi, a na kojoj Ivanov nakit na gestom dramatizira (njegov punac) Vladimir Lukas. No, dio “Metalnih skica” su “Glazbene skice”, serija kompozicija za gitaru koje je Ivan skladao i odsvirao, a potom i snimio u suradnji s Vaskom Lukasom (Studio VasakQ). Glazbu prate i kratki crtački videozapisi projicirani na ogromno platno, dok su sami crteži minijaturni i izloženi tik do same projekcije.
Hana Lukas Midžić, na katu, izlaže “Mamine mumije”, dokazujući da materijal kipara može biti doslovno sve kao i to da je za nju rad velika igra. Baš kao što se dijete igra igračkama, ona se igra svojim skulpturama, mijenjajući ih na način da joj budu i radost i utjeha. To je, kako sama kaže, “hrabro ogoljen život”.