Otkad je praizveden na West Endu, mjuzikl "Mamma Mia" Bennja Andersona i Bjorna Ulvaesusa i autorice dopadljivog teksta Catherine Johnson ne silazi s pozornica. Glazba švedske grupe ABBA nezaobilazna je popudbina svih ljubitelja kvalitetne pop glazbe posljednjih desetljeća. Zagrebačka Komedija u rekordnom je vremenu na repertoar postavila ovaj megapopularni pitki mjuzikl koji publiku redovito dovodi do usijanja. A doveo ju je i na Kaptolu. Redatelj i koreograf Igor Barberić i dirigent Dinko Appelt odabrali su odlične izvođače i stvorili uspješnicu koja je već rasprodala devet zagrebačkih izvedaba. One koje nisu mogli do karte može utješiti činjenica da su u prodaji ulaznice za rujan, a najavljena su i skora gostovanja u Osijeku, Puli i Opatiji.
U Komedijinoj "Mammi" nema puno filozofije. Pozornica je prepuna prelijepih tijela (uostalom, radnja se i zbiva na mediteranskom otoku), a s linijom se mogu pohvaliti i glavne izvođačice koje bolje pjevaju i prirodnije glume od svojih muških kolega. Vrhunac predstave svakako je trenutak kada Komedijina primadona Renata Sabljak vehementno pjeva pjesmu Pobjednik uzima sve. Njen pjev doista nema usporedbe i sigurno će biti ljudi koji će samo zbog Renate ponovno doći na Komedijinu predstavu. Ali tu su i iznimno muzikalna, nježna Ana Kraljević kao Sophie Sheridan te temperamentne Nina Kaić Madić i Mila Elegović koje su savršeno pogodile srž mjuzikla i njegovu komičnu potku. Muški trojac Dražen Bratulić, Ronald Žlabur i Adalbert Turner dobro funkcionira, baš kao i Ivan Čuić kao mladoženja Sky, ali žene su bolje.