Izložba "40 godina art ljubavi Vlaste Delimar" bit će postavljena u Galeriji PM, na mjestu umjetničine prve samostalne izložbe 1981. godine.
Izložba se sastoji od četrdeset crno bijelih fotografija koje čine prostornu instalaciju i fingiraju filmsku traku za analogne fotoaparate. Odluka da fotografije budu crno-bijele proizlazi iz činjenice da je umjetnica svoje djelovanje počela uz crno bijelu fotografiju te one kao takve imaju posebno energetsko značenje, ističe se u najavi.
Četrdeset fotografija smještenih na crnu traku bit će postavljeno duž cijeloga zida Galerije PM, ostavljajući samo jedan prazan prostor - ulaz i izlaz iz galerije koji ne omogućava zatvaranje kruga već ostavlja simboličan prostor za buduća umjetnička istraživanja.
Izložba je dio opsežno zamišljenoga predstavljanja čija je provedba planirana tijekom 2020. godine u Ljubljani, Zagrebu, Rijeci, Sarajevu, Novom Sadu, Beogradu, Podgorici i Skopju.
Prije otvorenja izložbe, u prostoru Galerije Bačva održat će se performans "Ah moji umjetnici, moji ljubavnici" u suradnji s Milanom Božićem i opernim pjevačem Nevenom Palečekom Papagenom koji će ovom prilikom uglazbiti tekstove uz atmosferu koju stvara odjek muškog baritona, u specifičnoj akustici koju pruža Galerija Bačva. Performans se bazira na sjećanjima umjetnice na neke umjetnike s kojima je kroz zajedničke razgovore, druženja i iskustva stvarala vlastite performanse.
Od prvoga samostalnog performansa Vlaste Delimar, održanog 1980. godine u Galeriji SC u Zagrebu (Transformacija ličnosti) prošlo je 40 godina. Svojim performansima, podsjećaju iz HDLU-a, Delimar se na suvremenoj hrvatskoj umjetničkoj sceni profilirala kao jedna od glavnih aktera performativne umjetničke prakse.
Prvim javnim nastupom 1979. godine u Galeriji Podroom u Zagrebu, pod nazivom Pokušaj poistovjećenja, u suradnji sa Željkom Jermanom, umjetnica je započela svoje dugogodišnje propitivanje tijela, intimnosti, društvenog okruženja i ljudskih odnosa kroz provokativne i snažne performanse.
Žalosno za Večernji list da ste likovnu umjetnost u svojim komentarima sveli na tobožnje performanse ovij jadnih bolesnih ljudi. Moje saučešće.