Na velikoj sceni HNK Split u režiji Natalije Manojlović Varge premijerno je izvedena predstava "Slučaj Mademoiselle Dupin". Mlak pljesak izazvan uobičajenom pristojnošću premijerne publike pokazao je razočaranost poprilično monotonom predstavom koja je trajala gotovo dva sata bez stanke i bez ikakve napetosti, nakon koje su mnogi doslovno pitali – o čemu se ovdje radi?
Edgar Allan Poe nedvojbeno je izazovan mladim redateljima i dramaturzima, ali unatoč velikom trudu i volji uloženima u ovu predstavu, redateljica i dramaturginja Ivana Vuković nemaštovito su dramatizirale tri poznate priče nastale u 19. stoljeću: "Umorstva u Rue de Morgue","Ukradeno pismo" i "Gavran". Mnogi su ih davno pročitali, a oni koji nisu, mogu i danas čitati Poea. Ne treba njegova djela pripovijedati s pozornice.
Radnja u drami "Slučaj Mademoiselle Dupin", u kojoj u suštini drame uopće nema, odvija se sporo. Potrebna je velika koncentracija da bi se pratili predugački monolozi i vrlo rijetki dijalozi koji su zasigurno dobrano namučili glumce. Ono što je redateljica htjela, ugođaj mističnosti, tame i groze, postignut je odličnom scenografijom Vasilije Fišer, koja potpisuje i sasvim solidnu kostimografiju. Taj je dojam pojačala i vrlo snažna, napeta, gotovo filmska glazba splitskog skladatelja Gorana Tudora. Najbolji dio predstave svakako je posljednjih 15-ak minuta, kojima dominira dobro osmišljen scenski pokret u kojem su do punog izražaja došle plesne vještine glumca Nikše Arčanina i njegove besprijekorne imitacije kako ljudskih tako i životinjskih kretnji. Mobilna scena, koja podrazumijeva starinsku sobu s masivnim namještajem i bogatom bibliotekom, moćna glazba i pogođena, zanimljiva koreografija ono su što vrijedi u ovoj predstavi.
Ana Marija Veselčić tumačeći naslovnu ulogu "detektivke" Dupin donijela je malo živosti i djetinje radosti na scenu, a njezine kolegice i kolege Donat Zeko, Marjan Nejašmić Banić, Tajana Jovanović, Anastasija Jankovska, Luka Čerjan i Pere Eranović vrlo korektno i profesionalno odradili su svoje zadane uloge.