Središnjica nove hrvatske stranke nalazi se na zagrebačkom Prilazu Renata Baretića. Nije potrebno sada konzultirati Google jer to je samo jedna od urnebesnih fora iz nove komedije koju je u nedjelju navečer predstavilo Kazalište Moruzgva. Tekst potpisuju Marina Vujčić i Ivica Ivanišević, a riječ je o doista pametnoj i promišljenoj komediji u kojoj se smijemo stvarima zbog kojih nam inače pada mrak na oči.
Priča je to o dva para koji slučajno stanuju u istoj zgradi. Zagrebačku dionicu priče drži dvoje intelektualaca, sveučilišna profesorica, antropologinja i njezin suprug liječnik, otorinolaringolog koji se upravo nalazi u utrci za novog hrvatskog predsjednika. Splitski par dvoje je estradnjaka i influencera, a susret (zapravo sudar) tih dvaju svjetova ovdje je iskorišten za mnogo dobrog humora. Naravno, bit je u tekstu, koji je pisan po narudžbi za Moruzgvu, kao i činjenici da je ta narudžba u sebi imala važno pravilo: četiri podjednako jaka lika. A kada imate dobar tekst i dobre glumce, tada ih očito treba dati u ruke odličnoj glumici koja će precizno 'izmjeriti' njihove međuodnose. Takva je glumica Ksenija Marinković, ovo je njezina prva režija, djelo u kojem je dokazala svoje velike potencijale i na tom području kazališnog djelovanja. Konačan rezultat njezina truda je komedija odličnog ritma, ali i novi hit Moruzgve, djelo u kojem svaki od glumaca ima svoju čvrstu dionicu priče, ali i trenutke 'solaže' u kojima doista blista, i to na način da mu stiže pljesak publike na otvorenoj sceni. Ksenija Marinković je oko sebe okupila i odlične suradnike, počevši od glumice Erne Rudnički, koja je za ovu predstavu pisala glazbu, što je učinila tako da pojačava ne samo komiku likova nego i njihove suprotstavljene svjetove. Kostime je kreirala Ana Begić Tahiri, razmahavši maksimalno humorističnu pojavnost splitskog para.
Glumci su odlični, počevši od mladog Ivana Čuića, koji ima i najzahvalnije napisan lik. Uspio ga je predstaviti bez i mrvice karikature, jer, ma koliko mu se smijemo, svako od nas zna (svaka od nas i voli) baš takve Dalmatince.
Ana Begić Tahiri suzdržana je Dagmar, koja poentira u trenucima kada joj popuštaju kočnice, baš kao što je Amar Bukvić doktor koji nam, nažalost, nikada neće biti predsjednik, dok Iva Jerković, posebno u songovima, pokazuje veliki potencijal rasne komičarke. Sve u svemu komedija koju treba vidjeti jer terapijski učinak ima (očajna) stvarnost kojoj se možemo smijati.