Nakon premijere u zgradi Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu Mozartova opera "Bastien & Bastienne" u režiji Ozrena Prohića i pod dirigentskim vodstvom Matije Fortune izvedena je i u koncertnoj dvorani "Blagoje Bersa" zagrebačke Muzičke akademije u ciklusu Virtuoso. Solističke uloge za ovu su priliku dobili mladi pjevači, redom studenti Muzičke akademije, čiji su nastupi oduševili raspoloženu publiku, a muzicirao je Orkestar mladih glazbenika.
Redatelj Prohić je s pomoću klasične i monumentalne scenografije Žorža Draušnika, ali i osuvremenjenih i duhovitih kostima Petre Pavičić koji koketiraju sa suvremenom pop-kulturom vezanom i za specijalizirane noćne klubove, te uz pogođeno oblikovanje svjetla Marijana Štrleka razigrao sadržajno predvidljivu operu koju je Mozart napisao sa samo dvanaest godina!? Tako je ova zaokružena operna jednočinka dobila nove, zabavne dimenzije i moguća značenja, ali je pjevače natjerala i na istaknutiji glumački, a onda i plesni angažman, na što je publika odlično reagirala. I libreto koji ima čak tri autora prilagođen je Prohićevim dramaturškim intervencijama pa je za prepjev i adaptaciju recitativa i dijaloga bila zadužena iskusna Lada Kaštelan, koja je potpisala i prepjev arija uz Dunju Toth Šubajković. Izvođenje ove opere na hrvatskom jeziku dodatni je argument za njezino češće izvođenje i za mladu publiku koja nikada nije bila u izravnom kontaktu s nekom operom.
U ulozi Bastienne nastupila je sopranistica već sada moćnog i fokusiranog glasa Stefani Pijetlović. Ona se potpuno uživjela u ulogu ostavljene djevojke koja uz pomoć provokativnog kostima i male ženske varke bez puno problema u svoj zagrljaj vraća zabludjelog momka, koji se ipak ne želi odreći svoje prave ljubavi. Tenor Emanuel Tomljenović imponirao je lijepim glasom prodornih i sigurnih visina, ali i dokazao da je odličan komičar te da se na velikoj sceni kakvu ima dvorana Blagoja Berse osjeća vrlo prirodno, kao riba u vodi. Njegova glumačka darovitost mogla bi biti veliki dobitak za hrvatske operne pozornice. Valja pohvaliti i glas basa Benjamina Šurana, čiji je Colas zadužen za prigodno spletkarenje i iskorištavanje ljubavnog para čija se mladenačka, romantična veza našla u krizi. Ovom veselom predstavom od varaždinskog se kazališta oprašta i dosadašnja intendantica Jasna Jakovljević, čiji je dugogodišnji rad u Varaždinu okrunjen obnovom kazališta, ali i brojnim stručnim nagradama koje su Varaždinci svojim predstavama izborili i u Hrvatskoj i u regiji.