Rođendanska torta stajala je 45 eura, a rezanje i posluživanje na stolu naplaćeno je dodatnih 58 eura, što je više od cijene samog deserta, uz još 4,5 eura po osobi za svakog od 13 gostiju. Ovaj incident dogodio se u restoranu na jugu Arezza, u smjeru Valdichiane, a priča koju je na Facebooku podijelila kći slavljenice brzo je postala viralna izazvavši lavinu reakcija korisnika. Vlasnik restorana potvrdio je da je sve to istina, objašnjavajući da je riječ o njihovu poslovnom pravilu. Međutim, priznao je da je možda u ovoj situaciji pravilo primijenjeno previše strogo i da bi se uz malo više fleksibilnosti mogao izbjeći ovaj medijski skandal, piše Corriere Fiorentino.
No krenimo od početka. Kako je napisala Jessica Geca na društvenim mrežama, a kasnije i telefonski potvrdila novinaru: "Željela sam upozoriti na ovu nepravdu, ali ne želim to učiniti osobnim problemom." Tako je u četvrtak navečer obitelj (roditelji, baka i drugi rođaci) rezervirala restoran za proslavu majčina rođendana. Unaprijed su pitali mogu li donijeti tortu iz slastičarnice, na što je restoran pristao. Večera je protekla mirno, uključujući i desert, sve do trenutka kada je stigao račun.
Tada je mlada žena bila šokirana: ne zbog ukupnog iznosa od 659,10 eura (što je prosječno nešto više od 50 eura po osobi), već zbog naplate od 58 eura samo za rezanje i posluživanje torte. Žena je uljudno izrazila svoje nezadovoljstvo, ali joj je rečeno da je to pravilo restorana. Preostalo im je samo platiti i otići, možda siti, ali svakako nezadovoljni. Jessica nije htjela prešutjeti ovu nepravdu i podijelila je svoju priču u Facebook grupi u Arezzu, izazivajući buru komentara, uglavnom negativnih prema restoranu.
Medijska oluja ubrzo je stigla do vlasnika restorana, koji je trenutačno jedan od popularnijih u Arezzu. U razgovoru za Corriere Fiorentino vlasnik je potvrdio istinitost događaja, ali je objasnio da je to politika njegova restorana: "Ne naplaćujemo pokriće i uglavnom poslužujemo jela iz vlastite kuhinje, pa nastojimo obeshrabriti goste da donose vlastite proizvode. Ako uzmemo u obzir da je u Arezzu prosječna naknada za pokriće 2,5 eura po osobi, razlika nije velika. Moj restoran ima troškove osoblja koje poslužuje stolove, pranja posuđa i drugih povezanih usluga. Moramo nekako pokriti te troškove."
VEZANI ČLANCI:
Kasnije je vlasnik popustio i priznao da je možda trebalo pokazati više razumijevanja: "Pravilo je restorana da gosti moraju biti zadovoljni, a kad to nije slučaj, to je uvijek loše. Te večeri nisam bio prisutan, a moji zaposlenici možda su bili previše strogi u nastaloj situaciji. Možda su mogli smanjiti uobičajenu naplatu ili čak uopće ne naplatiti tortu. Bolje je imati 50 eura manje, ali zadovoljne goste, nego ovakvu situaciju u kojoj smo svi na gubitku."
Iznenadila se kada je vidjela uslugu koju su joj naplatili u restoranu: 'Nisam znala da to postoji!'
Ovo je još i ok . Što je sa gostima ( uglavnom stranim ) koji hodaju po obali i traže ( nakon konzumacije) besplatni ručak/ večeru u zamjenu da ne napišu lošu Recenziju ?