modni događaj

BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju

Foto: Franjo Matković
Bipa Fashion.hr službena kampanja
Foto: Franjo Matković
Bipa Fashion.hr službena kampanja
Foto: Franjo Matković
Bipa Fashion.hr službena kampanja
17.02.2016.
u 11:24
BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma
Pogledaj originalni članak

Najjača modna manifestacija u regiji BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koja najavljuje još jedno vrhunsko modno izdanje. Osnovna filozofija tjedna mode koji predstavlja najbolje od domaćeg dizajna, savršeno je utjelovljena u kampanji kreativnog tima FASHION.HR-a. Fotografiju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković, a stajling Ana Nikačević.

Propitkujući suvremeno doba u kojem je moda pod pritiskom globalnih tendencija sve manje unikatna, a sve više unificirana i jednolična, kreativni tim FASHION.HR-a osmislio je kampanju koja afirmira upravo raznolikost te individualni pristup modi u cjelini.

„Danas je više nego ikad u trendu biti svoj, originalan i poseban. U vremenu masovnih medija, unificirane kulture odijevanja i lako dostupnih informacija, dizajnerski komadi i kolekcije koje možemo vidjeti na pisti BIPA FASHION.HR-a, često su bile generator svježih, ali i hrabrih ideja. Ovaj projekt koji prezentira rad etabliranih dizajnerskih imena ali i sjajnih mladih talenata na najvišem nivou, zaista nudi jedinstvenu i raznoliku modnu filozofiju. Upravo to smo ispričali kroz ovu kampanju“, kazao je fotograf Franjo Matković.

Foto: Franjo Matković

Foto: Franjo Matković

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet uzbudljivih modnih dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFS, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, Gala Marija Vrbanić.

Službeni make-up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up u kampanji kao i na tjednu mode zadužen vodeći make-up artist Saša Joković.

Za frizure manekenki u kampanji i na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.

Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a koji svake sezone okuplja najpoznatija modna imena te predstavlja najbolje od hrvatskog modnog dizajna.

>>Uskoro najveći modni događaj sezone BIPA FASHION.HR

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.