PREMIUM PRIČA

'Imali smo gadan problem da dokažemo da se ovo meso nekad jelo, a sad je hit'

Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
'Imali smo gadan problem da dokažemo da se ovo meso nekad jelo, a sad je hit'
26.09.2021.
u 22:53
Kako je nekoć nezamjenjivo radno govedo postalo zvijezda istarske gastronomije i zašto su i najveći entuzijasti i zaljubljenici u tu životinju naposljetku prihvatili gospodarski model njegove revitalizacije.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 1

IM
Immanuell
05:24 27.09.2021.

Ljudi su maheri da od običnog komada mesa koji je služio za hranu desecima tisuća godina naprave kulturnu tradiciju, revitalizaciju, predmet obožavanja, nutricionistički esej i gastronomski užitak. Neki du o tome u stanju napusati i diplomski rad. A komad mesa ostao isti lao i u vrijeme kad smo s kamenim sjekirama jurcali za bizonima.