Promo

Dani otvorenih vrata u Hotelu Dubrovnik

Foto: PR FOTO
Hotel Dubrovnik
Foto: PR FOTO
Hotel Dubrovnik
Foto: PR FOTO
Hotel Dubrovnik
Foto: PR FOTO
Hotel Dubrovnik
VL
Autor
PR Članak
10.12.2014.
u 09:59
Pogledaj originalni članak

Poznati zagrebački Hotel Dubrovnik će u periodu od 15. do 16. prosinca organizirati Dane otvorenih vrata. Kao što i sam naziv sugerira, vrata hotela će biti otvorena za sve zainteresirane posjetitelje, a što će oni moći vidjeti, saznali smo u razgovoru s Ivanom Perković, voditeljicom prodaje i marketinga Hotela Dubrovnik.

U periodu od 15.12.-16.12. organizirate Dane otvorenih vrata. Što ćete tom prigodom predstaviti posjetiteljima?
Naša je želja ponovno upoznati ljude s Hotelom Dubrovnik kao jednim od idealnih mjesta za organizaciju vjenčanja. Naime, nekad smo bili vrlo angažirani u ovom segmentu, odavde sežu sami počeci Dana vjenčanja i starije generacije se toga vrlo dobro sjećaju. Jedno vrijeme se nismo bavili time i pomalo smo se 'izgubili' kao destinacija za vjenčanje u glavama mlađih generacija. Dani otvorenih vrata naš su pokušaj da svim zainteresiranima predstavimo jedinstven ambijent naših predivnih dvorana s pogledom na trg. Posjetitelji će moći vidjeti kako izgleda prostor namješten za svadbu ili bilo kakvu drugu svečanu prigodu, i to isključivo u našoj organizaciji. Jedan dio prostora bit će namješten i za onu drugu svrhu koja je kod nas zastupljenija, a to je ona poslovna – za organizaciju seminara, kongresa, konferencija. U terminu od 16:00 – 18:00h oba dana, bit će također moguće degustirati jela iz naše svadbene ponude.

Što je, po vašem mišljenju, najvažnije prilikom odabira lokacije za proslavu vjenčanja?
Organizacija počinje sastavljanjem popisa uzvanika, na osnovu toga mladenci kreću u odabir pogodne lokacije. Naše dvorane mogu primiti do 250 uzvanika i prema tome zadovoljavaju osnovni preduvjet. Ujedno žele prostor koji će oduševiti njihove goste i ostati im u sjećanju, što opet predstavlja prednost za nas jer što može nadmašiti pogled na glavni gradski trg i najživlju zagrebačku ulicu? No, nije bitan isključivo prostor, mladenci žele biti sigurni da će cijela organizacija funkcionirati i u operativnom dijelu, a naše osoblje s dugogodišnjim iskustvom i profesionalnošću garancija su uspjeha i zadovoljstva klijenata.

Što uključuje paket ponude za vjenčanje?
Svadbeni paket Hotela Dubrovnik uključuje svečanu večeru po izboru klijenta, neograničenu konzumaciju pića, svadbenu tortu, dekoraciju dvorane (bijelo stolno rublje, bijele navlake za stolice s mašnama), menu karte za stolove, plesni podij i pozornicu za bend.

Možete li nam reći nešto više o svadbenom jelovniku?
Naš jelovnik obuhvaća klasičnu ponudu svadbenih menua, buffet i serviranih menua. Iz iskustva znamo da još uvijek veći broj mladenaca preferira servirani menu. Neovisno o načinu posluživanja pokušali smo obuhvatiti jela karakteristična za hrvatsku kuhinju pa tako imamo mješavinu morskih i mesnih jela, ali uz pojedina tipično lokalna jela kao što su recimo štrukli. Torte i kolači su iz naše vlastite proizvodnje, na što smo posebno ponosni. Napomenula bih da ukoliko mladenci žele zamijeniti pojedine dijelove menua nekima iz drugih ili imaju svoju viziju kako bi menu trebao izgledati, rado stojimo na raspolaganju kreirati ih isključivo prema njihovim željama, ali uz korekciju cijene.

Uz najam dvorane, nudite li još kakvu dodatnu pogodnost mladencima koji odaberu Hotel Dubrovnik?
Svim mladencima koji odluče organizirati svadbu kod nas kao dodatnu pogodnost nudimo noćenje u apartmanu za mladence, 50% popusta na naše redovne cijene smještaja za goste na svadbi te do 7 parkirnih mjesta za goste na svadbi.

Što biste poručili mladencima koji se ne mogu odlučiti za mjesto vjenčanja?
Pozvala bih ih da nas posjete bez ikakve obveze i razgledaju što imamo za ponuditi, sigurna sam da neće biti razočarani. Teško je zamisliti prostor bez da ga osobno vidite, čak i uz hrpu predivnih slika i mnoštvo epiteta – morate ga osjetiti. Voljela bih da nas što više ljudi posjeti tijekom Dana otvorenih vrata i da se uvjere kako mogu imati vrlo bajkovito vjenčanje po izrazito povoljnim uvjetima. Naše osoblje bit će im na raspolaganju za sva eventualna pitanja i sugestije koje im mogu olakšati odluke koje trebaju donijeti.

Uz organizaciju vjenčanja, organizirate li još kakva događanja?
Naravno, vrlo smo aktivni u organizaciji raznih poslovnih događanja poput kongresa, seminara i radionica jer veliki dio naših gostiju boravi u hotelu iz poslovnih razloga. Osim toga, naše se dvorane dosta često koriste i za svečanije ručkove ili večere poslovnih ili leisure gostiju koji žele privatnost i jedinstveni ambijent. Redovito organiziramo domjenke poslovnih partnera, proslave obljetnica, krstitke, promocije i razne druge svečanosti.

Koje su posebnosti Hotela Dubrovnik kad je u pitanju organizacija poslovnih prigoda, konferencija ili seminara?
Dvorane su moderne, multifunkcionalne, opremljene sofisticiranom tehničkom opremom i sve imaju dnevno svjetlo. Kapaciteti variraju, od 7 – 220 osoba, ovisno o vrsti događanja o kojoj se radi i to nam pruža širok spektar mogućnosti. Smještene u samom centru Zagreba, s predivnim pogledom na grad, pogodne su za sve vrste događaja u čijoj će vam organizaciji pomoći naše srdačno i stručno osoblje s internacionalnim iskustvom. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr