Gastro manifestacija ''Tjedan restorana'' održat će se od 06. do 15. ožujka 2015. godine, a sudjelovat će restorani s područja cijele Hrvatske.
Jelovnici svih restorana sudionika manifestacije objavljeni su na web stranici Tjedna restorana.
74 restorana više cjenovne kategorije potrudilo se da punih 10 dana okusni i mirisni pupoljci budu na vrhuncu užitka, od predjela, preko glavnog jela do deserta, uz čašu vina ili aperitiv.
Manifestacija Tjedan restorana već je nekoliko godina omiljena kod onih koji vole uživati u pravoj gastronomiji.
Doživljava je se ne samo kao priliku da se posjete oni restorani koje tijekom godine niste u mogućnosti posjetiti, već je postala simbol za razdoblje kada svi organiziraju ugodna druženja s obitelji ili s prijateljima uz izvrsnu hranu.
Svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta.
Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju Tjedan restorana sa svojim hotelskim barovima. Pod sloganom “Na Koktel u Hotel”, za vrijeme trajanja Tjedna restorana Hrvatska, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, od 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 - 25 kn.
Trend ispijanja koktela prije večere tako približavamo hrvatskoj publici, a ovog puta u akciji sudjeluju: Esplanade Zagreb Hotel (Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar), Sheraton Zagreb Hotel (Cafe Imperial i Piano bar), The Westin Hotel (Diana Bar) i Hotel Antunović Zagreb (Vertigo bar) iz Zagreba, Spa Golfer Hotel iz Spa & Sport Resorta Sveti Martin (Piano bar), Hotel Osijek iz Osijeka (Lobby bar hotela Osijek).
Restorani sudionici koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike.
Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50% veća.
Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske.
>>Zebra kao konjetina, a krokodila – u wok!
>>Ovo je hrana koja je bolja za srce čak i od redovitog vježbanja