Lijepe, nježne i njegovane usne Hrvaticama, ali i Hrvatima očigledno su jako bitne. Na to bar upućuje novo istraživanje prema kojem je u posljednjih godinu dana kroz maloprodajne kanale Nielsenovih panel- trgovina na sredstva za njegu usana potrošeno čak 28,3 milijuna kuna, prenosi portal jatrgovac.com.
Noviteti su najzanimljiviji
Najbolje se prodaju sredstva za njegu usana u stikovima koji su izuzetno popularni te čine čak 90 posto prodaje. Slijede balzami (četiri posto), kreme za njegu usana (tri posto), tekućine (dva posto) te maslac i vosak (jedan posto). Dok opada prodaja krema za njegu usana, više se kupuju tekuća sredstva i maslac kao noviteti na tržištu. Sredstva za njegu usana dijele se i prema namjeni; čak ih se 56 posto ubraja u prirodna i medicinska sredstva (za zaštitu od sunca, za osjetljive usne i slično), a 20 posto ima dekorativnu funkciju (primjerice ruževi, sjajila i slično). S voćnim okusima ima ih 17 posto, a tu su i ostale vrste sredstava za njegu usana.
Zimi prodaja najbolja
Prodaja sredstava za njegu usana najbolja je u drogerijama i velikim trgovinama mješovitom robom (čak 55 posto). Sredstva za njegu usana najbolje se prodaju zimi, odnosno od studenoga do veljače, kada su takvi proizvodi zbog vremenskih uvjeta i najtraženiji. Među vodećim su proizvođačima sredstava za njegu usana Beiersdorf (Labello), Neve (Rosal, Melem) te L’Oréal (Garnier).
Iako je za njegu usana potrošeno više od 28 milijuna kuna, u prošloj je godini prodaja bila šest posto manja nego u prvih osam mjeseci 2009. godine. Procjenjuje se da je tržište kozmetičkih proizvoda za njegu usana u svijetu “teško” oko 15 milijardi dolara, a najveći dio (42%) otpada na Sjedinjene Države.
He he Kako je sve u Hrvatskoj otišlo na analno i na oralno, žene su se usmjerile. Guzicu možeš sakriti i ne moraš šminkati, ali čube, e to se vidi. Ko da bi Sevka Ševka vatala tolike udavače i jebače da se nije dobro šminkala. Pohvalno.