traperice za Europu

Hrvatski jeans kuće Amadeus uz bok dizajnerskim komadima u Berlinu

Foto: Amadeus
Hrvatski jeans kuće Amadeus uz bok dizajnerskim komadima u Berlinu
17.02.2015.
u 10:23
Berlin je postao europska modna meka, a na vodećem sajmu za street fashion brendove Amadeus je sudjelovao već drugi put.
Pogledaj originalni članak

Amadeus jeans jedini je hrvatski brend koji je već drugu godinu pozvan na sudjelovanje na berlinskom fashion showu Panorama, vodećem sajmu u Europi za street fashion brendove.

Amadeusova je ekipa ondje izložila novu kolekciju jeansa koju osim sjajnog dizajna odlikuje i pristupačna cijena, a imaju i jasnu viziju kako napredovati na tržištu te viziju kako pristupiti mlađim generacijama.

U kontekstu situacije u kojoj se nalaze hrvatske tekstilne tvrtke, čini se da Amadeus ima jako puno uspjeha. Na Panorami svoje kolekcije predstavljaju priznata imena modnog svijeta, a ulaznica za sajam dobije se tek nakon stroge selekcije. Pri tome se ocjenjuju u prvom redu kolekcija brenda, poslovanje tvrtke, marketing, vizuali...

Berlin je postao europska modna meka. U nekoliko navrata u razgovorima s partnerima iz Njemačke, Francuske, Italije i Švicarske čula sam rečenicu: “Nemam potrebe više ići na New York Fashion Week, sada imamo Berlin”.

I zaista je tako, kaže nam Renata Gojak, voditeljica Amadeusova odjela veleprodaje i izvoza.

Na Panorami se okupe svjetski brendovi, jaki kupci, modne agencije, distributeri, predstavnici velikih robnih lanaca...

Renata Gojak dodaje da je Amadeus tamo stigao s potporom dvije velike njemačke modne agencije koje ih zastupaju na njemačkom i austrijskom tržištu, a plan im je u dvije godine otvoriti dvije tisuće prodajnih mjesta u te dvije države.

Planovi za 2015. obuhvaćaju širenje na ostale zemlje EU, s naglaskom na Norvešku, Belgiju i Francusku.

>>Domaći proizvođač odjeće Amadeus okreće se izvozu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.