Televizor pod jamstvenim rokom morali smo sami odvesti u servis, požalila nam se Marija P. iz Zagreba, pitajući se je li točna informacija koju je čula, da je taj prijevoz obveza trgovca kod kojeg je aparat kupljen.
Točno je. Naime, prema odredbama članka 423. stavka 1. i 2. Zakona o obveznim odnosima, ako prodavatelj ili proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako predmet nije ispravan, zahtijevati kako od prodavatelja, tako i od proizvođača, da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu, umjesto nje preda ispravnu. Ako prodavatelj ne obavi popravak u razumnom roku ili zamjenu stvari, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i pravo na popravljanje štete.
– Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu. Za to vrijeme prodavatelj, odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari – poručuju iz Odjela za zaštitu potrošača pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva.
To je lijepo za čuti.... , to vjerojatno stoji u nekakvom zakonu ili nešto... , nebi bilo loše da ste naveli po kakvom je to zakon i njegov broj... , stavak ili što već , da se u navedenoj situaciji možeš pozvati na to !!!!!!!