Zbogom razumu

Kupnja na sniženjima ljude uzbuđuje više nego pornografija

Foto: Arhivska fotografija
Kupnja na sniženjima ljude uzbuđuje više nego pornografija
14.09.2010.
u 16:00
Istraživačima je mjerenje sustavom “iMotion” pokazalo da ljudi kupnju na sniženjima doživljavaju jako emotivno i intenzivno.
Pogledaj originalni članak

Kupci koji u trgovačkim lancima vide na posebnim sniženjima svoj omiljeni proizvod reagiraju kao da gledaju erotski film ili erotske fotografije, pokazalo je najnovije istraživanje sveučilišta Westminster. Istraživači su ozvučili 50 muškaraca i i žena i promatrali njihove pokrete očima i emocionalne odgovore na ponudu u trgovačkim lancima. Neke su ponude uključivale i posebne promocije poput diskontnih kupona.

Marketinški stručnjaci vjeruju da prosječan potrošač odlučuje u samo dvije sekunde hoće li nešto kupiti nakon što proizvod vidi pa zato posebne ponude moraju biti istaknute.

Istraživači su u studiji koristili sustav zvan “iMotion” koji mjeri emocionalne odgovore tijela na skali od jedan do deset. Broj deset na skali ekvivalent je ozbiljnoj traumi koja se rijetko viđa i može biti opasna, prenosi Daily Mail.

No, rezultat između pet i sedam pokazuje razinu uzbuđenja koje tijelo ima na pornografiju. Proizvodi na akciji uz koje se dobivao i dar izazivali su veliko oduševljenje  testiranih kupaca, pa su neki na skali došli do broja 5,8.  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

SC
scary
16:08 14.09.2010.

nekad smo večeru lovili po granama i grmlju - da nije bilo adrenalina ne bi bilo ni večere. danas večeru lovimo u Konzumu. ona više ne bježi, ali adrenalin oko dobrog ulova je ostao. :)

SM
smjeskoh
18:12 14.09.2010.

Bez namjere da ikoga vrijeđam, ali onaj tko je pametan izbjegava Konzum u širokom luku.

FU
funta82
16:09 14.09.2010.

joj...akcija u konzumu...svršavam draga!