PROMO

Mlijeko broj 1 u Hrvatskoj od sada u novoj, ekološki održivijoj ambalaži

Foto: Promo
Mlijeko broj 1 u Hrvatskoj od sada u novoj, ekološki održivijoj ambalaži
26.10.2019.
u 08:00
Proizvodnja mlijeka u Vindiji započela je još davne 1959. godine i nekad mala varaždinska mljekara tijekom šest desetljeća izrasla je u jednu od vodećih prehrambenih tvrtki u Hrvatskoj i regiji
Pogledaj originalni članak

Vindija predstavlja omiljeno 'z bregov mlijeko u novom Tetra Brik® Aseptic Edge pakiranju s jedinstvenim čepom WingCap™ 30 koji se otvara u samo jednom koraku!

Grupa Vindija, u godini u kojoj slavi veliki jubilej – 60 godina inovacija, suvremenih tehnologija u poslovanju i postavljanja novih standarda na tržištu – nastavlja vrijedan investicijski ciklus koji joj je donio titulu prve hrvatske kompanije koja je na tržište plasirala ekološki prihvatljiviju Tetra Brik® Aseptic Edge ambalažu. To inovativno pakiranje, koje objedinjuje dojmljiv dizajn i najnovije tehnologije, izrađeno je od 71-postotnog obnovljivog materijala, čime je smanjena emisija ugljikova dioksida, kao i utjecaj plastike na okoliš, što je u skladu s dugoročnom društveno odgovornom i ekološkom politikom Grupe Vindija.

Cjelokupni asortiman 'z bregov trajnog mlijeka, mlijeka s dodacima i funkcionalnih mlijeka te vrhnja za kuhanje i šlag s prepoznatljivim potpisom Kvaliteta Vindija na policama postupno će dolaziti u novom, suvremenom pakiranju od 1 litre i od 0,5 litre. Novo Tetra Brik® Aseptic Edge pakiranje dolazi s čepom WingCap™ 30 koji je jedinstven na tržištu cijele regije jer potrošačima omogućuje otvaranje u samo jednom koraku, preciznije točenje i konzumaciju u pokretu.

Proizvodnja mlijeka u Vindiji započela je još davne 1959. godine i nekad mala varaždinska mljekara tijekom šest desetljeća izrasla je u jednu od vodećih prehrambenih tvrtki u Hrvatskoj i regiji. Uvijek posvećena beskompromisnoj kvaliteti proizvoda, Grupa Vindija od samih početaka bila je predvodnica u inovacijama, počevši od prvog Tetra Pak pakiranja na domaćem tržištu davne 1977. godine pa sve do funkcionalnih mliječnih proizvoda.

Dugogodišnja ulaganja u proizvodni proces rezultirala su time da prvi mliječni brend u Hrvatskoj, mlijeko 'z bregov i službeno nosi titulu mlijeko broj jedan na domaćem tržištu! Istraživanje GfK panela kućanstava koje je provedeno u prvih osam mjeseci 2019. potvrdilo je da je cjelokupni Vindijin asortiman mlijeka 'z bregov (i svježeg i trajnog) prvi odabir hrvatskih potrošača.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr