PROMO

Nazdravimo za sve navijače. Uključujući i muškarce.

Nazdravimo za sve navijače. Uključujući i muškarce.
16.05.2022.
u 09:45
Mnogi muškarci se i dan danas iznenade kada vide ženu koja voli popiti pivo ili uživa u nogometnoj utakmici
Pogledaj originalni članak

Postoje li dvije stvari koje nas bolje povezuju kao ljude, koje nas okupljaju, kojima se veselimo na kraju napornog radnog dana ili danima prije prvog zvižduka s nogometnog terena? Pred nama je sada nogometni spektakl koji slavi europsku nogometnu vještinu, ali se pomno prati diljem svijeta. Riječ je naravno o UEFA Champions League natjecanju. A gdje je vrhunski nogomet, tu je i Heineken, slavni pivski brend koji cijelom nogometnom svijetu želi prenijeti poruku o nogometu i pivu. I ljudima.

Heineken je sponzor svih navijača, bez obzira na boju kože, podrijetlo ili spol. A žene u svijetu navijanja glavna su tema ovogodišnje kampanje. Jeste li znali da žene čine 40% nogometnih navijača? Pa ipak, kada u internetsku tražilicu ukucate ”football fans”, teško ćete pronaći sliku navijačice.

Heineken svojom novom kampanjom slavi upravo taj dio navijačke populacije - žene koje s jednakom strašću prate svoje omiljene klubove i reprezentacije. Zamislite oglas s naslovom ”Nazdravimo za sve navijače. Uključujući i muškarce.” Zvuči neobično? Upravo je to jedan od naslova Heinekenove nove, inovativne kampanje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr