Djeca su žestoko izložena promidžbenim televizijskim porukama koje nude nezdravu hranu, upozoravaju znanstvenici sa Sveučilišta u Liverpoolu koji su okupili međunarodni tim stručnjaka i analizirali 12.618 reklama prehrambene industrije u 11 država.
Ustanovili su da 67 posto njih promiče nezdravu hranu, i to najčešće u vrijeme kad, prema marketinškim procjenama, djeca najviše gledaju televiziju. Osobito je to izraženo u Njemačkoj, Španjolskoj i Grčkoj. U istraživanju je navedeno da Australija, Kanada i SAD općenito imaju niži udio reklama za nezdravu hranu, no i u tim se zemljama takve promidžbene poruke ciljano emitiraju kad su djeca pred televizorom.
U pravilu ih se nastoji privući likovima iz crtića, stripova, filmova i poznatim osobama. Istraživanje je pokazalo da nakon gledanja takvih reklama djeca pojedu dvostruko više nezdravih grickalica, pa znanstvenici zahtijevaju strožu regulaciju takvog promidžbenog programa.
najednostavnije ne kupovati grickalice.