Zdravija verzija

Pepsi lansirao novi napitak za opuštanje: 'Smatramo da je ljudima to potrebno u ovim teškim vremenima'

Foto: Shutterstock
Pepsi lansirao novi napitak za opuštanje: 'Smatramo da je ljudima to potrebno u ovim teškim vremenima'
03.11.2020.
u 12:30
Driftwell u PepsiCo-u inače nazivaju i 'poboljšanom vodom, a uz 200 mg L-teanina sadrži i 10 mg magnezija za lakše opuštanje, kao i neke za organizam dobre vitamine i minerale.
Pogledaj originalni članak

Tvrtka PepsiCo koja je svoju multinacionalnu kompaniju izgradila na popularnom piću 'koje nas pokreće', predstavila je ovaj tjedan svoje novo piće, napravljeno za opuštanje. Novost iz PepsiCo tvornice zove se Driftwell i obogaćen je sastojcima za opuštanje i ublažavanje stresa. Driftwell sadrži i L-teanin, aminokiselinu iz lista čaja koja je svoju popularnost stekla u wellness krugovima, kao dodatak koji pomaže za smirenje, poboljšanje fokusa i bolji san. U malim limenkama od 220 ml (7,5 oz) Driftwell na tržište izlazi prvo preko online prodaje, a na policama trgovina bi trebao biti početkom iduće godine.

- PepsiCo vidi priliku da, posebno tijekom ovih vremena koja izazivaju tjeskobu, s ovim novim pićem ljudima ublaži stres -  objasnila je za za CNN Business potpredsjednica PepsiCo-a za inovacije Emily Silver.

Driftwell u PepsiCo-u inače nazivaju i 'poboljšanom vodom', a uz 200 mg L-teanina piće sadrži i 10 mg magnezija za opuštanje mišića, kao i neke druge za organizam dobre vitamine i minerale.

- O pićima uvijek razmišljamo kroz tri segmenta: okus, funkcija i hidratacija - rekao je Darren Seifer, analitičar industrije hrane i pića iz NPD Group. A upravo je prodaja takvih 'funkcionalnih' pića zadnjih godina porasla pa im je zarada u 2019. godini iznosila gotovo 31,7 milijardi dolara, što je 6,9 posto više od godine prije. Odluka mnogih ljudi diljem svijeta da se počnu bolje odnositi prema svom tijelu i konzumiraju što manje štetnih i gaziranih napitaka i samu je Pepsi 2019. koštala oko 1 posto prodaje, pa iz PepsiCo kažu kako svoj poslovni model pokušavaju usmjeriti tamo gdje idu potrošači - u lansiranje boljih, zdravijih, ali i skupljih napitaka. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MO
montello
18:10 03.11.2020.

pepsi volim