kakva ideja

Pogledajte kako su Boudoirke kreirale prvi hrvatski modni božićni izlog

Foto: PR FOTO
Modni božićni izlog
Foto: PR FOTO
Modni božićni izlog
Foto: PR FOTO
Modni božićni izlog
Foto: PR FOTO
Modni božićni izlog
10.12.2014.
u 11:18
Ono što je u modnim prijestolnicama već tradicija, a to je uređenje božićnih izloga i interijera, ove godine zahvatilo je i Hrvatsku, a prve i najbolje su to izvele upravo Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević.
Pogledaj originalni članak

Sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, poznatije kao modni dvojac Boudoir, ovih blagdana pripremile su nešto posebno, nesvakidašnje i ponovno na svjetskom nivou.

Ono što je u modnim prijestolnicama već tradicija, a to je uređenje božićnih izloga i interijera, ove godine zahvatilo je i Hrvatsku, a prve i najbolje su to izvele upravo Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević.

Čuveni izlog kojeg su već prvog dana poslikali brojni prolaznici, turisti i posjetitelji nalazi se na adresi ateljea, Radićeva 22, a osim izloga, veliki božićni bor već su snimile nacionalne i regionalne tv postaje te emitirale u svojim emisijama.

Foto: PR FOTO

PR foto

Nevjerojatna haljina koja se nalazi u izlogu posebna je po tome što je napravljena od kaširanih papirnatih pahuljica dok je za oblik poslužilo pravo ljudsko tijelo tako da je haljina gotovo nosiva iako je umjetnička instalacija. Unutar haljine provučene su plave lampice koje dodatno podižu atmosferu i stvaraju atrakciju ovog izloga.

Godina na izmaku za najpoznatiji modni dvojac čije revije možemo pratiti u sklopu najjačeg i najutjecajnijeg modnog događaja Schwarzkopf Cro A Portera nije mogla bolje završiti. Capsule kolekcija "Fiskultura" opravdala je sva očekivanja te je potražnja za istom nadmašila očekivanja i ona već živi među građanima. Dok se neki komadi mogu još uvijek odmah nabaviti, za neke štosne majice, majice s kapuljačom i bomber jakne u raznim kombinacijama boja i printeva već postoji i lista čekanja od dva dana. Ono što je i same dizajnerice oduševilo je ogroman odaziv kupaca iz inozemstva i susjednih zemalja.

"Morana i ja smo sjele jedan dan i zaključile da bismo trebale kreirati i sašiti nešto što nije samo couture kada nas klijenti to traže. Odvažile smo se. Ova kolekcija nosi naziv Boudoir F i s k u l t u r a, vrlo je nosiva i namijenjena svima koji se svakodnevno žele osjećati posebnima. Tu su štosne majice, majice s kapuljačom i bomber jakne u raznim kombinacijama boja i printeva, a mi smo ih kombinirale s pret-a-porter kolekcijom koja, osim suknji, uključuje i bluze”, izjavila je Martina Čičko Karapetrić.

>>Boudoir Fiskultura, dnevna doza glamura za dame

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.