tajni kupci

Restorani moraju goste pozivati na ponovni posjet i nuditi im usluge

Restorani moraju goste pozivati na ponovni posjet i nuditi im usluge
23.03.2011.
u 08:07
Mjerena je kvaliteta usluge kod rezervacija, urednost i čistoća prostora te usluge djelatnika
Pogledaj originalni članak

Kvaliteta hrane, baš kao i usluga, i dalje je na razini, čak i bolja negoli u prošlom Tjednu restorana, pokazalo je istraživanje koje je provela Agencija za mystery shopping Heraklea u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba paralelno s održavanjem 2. tjedna restorana. Tajni gosti posjetili su 41 restoran koji je sudjelovao u ovoj manifestaciji, a mjerena je kvaliteta usluge kod rezervacija, urednost i čistoća prostora te usluge djelatnike.

Ukupno je bilo poštovano 86,53 posto očekivanih standarda, što znači da čak manje od petine standarda nije zadovoljeno.

Najbolje rezultate ostvarili su djelatnici. Pokazalo se da su poboljšanja nužna pri nuđenju dodatnog jela i/ili pića te kod poziva na ponovni posjet restoranu.

 Najslabiji rezultati ostvareni su pri telefonskoj rezervaciji termina i tu su potrebna najveća poboljšanja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.