Vrijedan poslovni potez

Šire poslovanje preko granice: U Submarine burger restorane odsad će moći i stanovnici Bukurešta

Šire poslovanje preko granice: U Submarine burger restorane odsad će moći i stanovnici Bukurešta
19.12.2022.
u 14:23
Nakon što ih je Financial Times 2021. godine uvrstio na listu 1000 najbrže rastućih kompanija kao jedinu hrvatsku netehnološku kompaniju, iste godine Submarine Burger ulazi na rumunjsko tržište isključivo putem Glovo platforme. Nakon uspješnog testiranja novog tržišta ova tvrtka širi svoje poslovanje otvaranjem tri restorana u Bukureštu.
Pogledaj originalni članak

Nakon uspješnog testiranja rumunjskog tržišta, hrvatski brend Submarine Burger širi svoje poslovanje otvaranjem tri restorana u Bukureštu. Submarine Burger je 2021. godine ušao na rumunjsko tržište otvaranjem prvog prodajnog mjesta, po principu 'dark kitchen', a svoje proizvode plasirao je isključivo na Glovo platformi. Ambiciozni poslovni pothvat vrijedan je 1,5 milijuna eura.

Foto: Submarine Burger

Alex Lazinica, osnivač i suvlasnik hrvatske tvrtke Submarine Burger objasnio je važnost širenja na rumunjskom tržištu i dugoročne planove tvrtke: – Nakon pilot testiranja, odlučili smo da je pravi trenutak da omogućimo Rumunjima cjelokupno iskustvo Submarine Burgera, kako naše craft burgere od najsvježijih lokalnih sastojaka, tako i našu filozofiju koja se temelji na osjećaju zahvalnosti i optimizmu u svakodnevnom životu. Što se tiče naše strategije, cilj nam je da Submarine bude dostupan što široj populaciji, kako bi mogli otkriti našu filozofiju i postati dio Submarine zajednice. Cilj nam je širiti se i dalje, no tržište Hrvatske nam je i dalje primarno, i njega ćemo razvijati sukladno željama naših posjetitelja.

Foto: Submarine Burger

Osjećaj za zajednicu odražava se i u strategiji održivosti, kako je objasnio Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarine Burgera: – Naša briga za zajednicu nije samo slovo na papiru, koristeći najmodernije tehnologije i materijale trudimo se da globalni problem povećanog ugljičnog otiska svedemo na minimum. Cilj nam je razlikovati se u svemu što radimo, i uistinu duboko vjerujemo da si ni jedna kompanija danas ne može priuštiti da posluje neodgovorno. Naša misija nije da samo prodajemo burgere, mi prodajemo lifestyle.

Foto: Submarine Burger

Marko Benvin, glavni direktor za poslovni razvoj tvrtke Submarine, opisuje filozofiju na kojoj rade restorani: –Otvaranje restorana u Bukureštu ima emocionalnu komponentu. Dok su u dostavi posjetitelji mogli probati hranu i upoznati se s Submarine okusima, u restoranu želimo privući ljude koji poput nas žive Submarine filozofiju. Hrana koju poslužujemo pripremljena je s ljubavlju, stvorena u potpuno kontroliranim uvjetima te je uvijek svježa, slijedimo koncept od farme do stola!

Submarine burger trenutno su prisutni u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Zadru, a u svom portfelju imaju 16 lokacija i više od 300 zaposlenih

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.