Iz šezdesetih u sedamdesete prenijele su se suknje i haljine iznad koljena, nose se 'matchy-matchy' kompletići. No, osim ozbiljne, poslovne mode, sve se više osjeća određena nonšalancija, hippie stil. Njegovi su ključni komadi duge lepršave haljine, traperice, tunike.
Nose se natikače, klompe, sve su popularniji etno motivi iz raznih dijelova svijeta. Potkraj 70-ih javlja se i punk, što naravno modno slijedi i domaća mlađa populacija.
Časopisi poput Svijeta donose detaljne krojeve, koji omogućavaju skinuti određene popularne modele u vlastitoj izradi, a tu su i magazini o pletenju i kukičanju. Na svjetskoj se razini modne kolekcije početkom 70-ih prvi put predstavljaju dva puta godišnje u pret-a-porter varijanti (napušta se model isključivo predstavljanja visoke mode na pistama), što uvelike utječe na dostupnost odjeće te konfekcije.
Na svjetskoj se modnoj sceni pojavljuje Giorgio Armani, a na našoj Velimir Matei, Rikard Gumzej, bračni par Vesna i Drago Muhić (imali su poznati butik Nataša) te Mirna Potočki (svi su je zvali Maksica), a imala je poznati butik Maks.
šivalo se po Burdi i Nue mode, žene su same sebi šivale nisu išle u tajcama po gradu, pa tajce nisu hlaće, to su hulahopke-da padneš u nesvjest kak se danas oblaće. Nit znaju spasentirati boje, zlato i srebro usred dana, šljokice za na plac zblajhane lasi ko slama..nemaju pojma o pojmu, izgledaju ko drotarice