Pravo na žalbu

Svaka trgovina mora odgovoriti na žalbu kupca u roku 15 dana

Foto: 'wavebreakmedia'
Svaka trgovina mora odgovoriti na žalbu kupca u roku 15 dana
02.10.2012.
u 12:00
Kupci često ne znaju koja su njihova potrošačka prava, no ako su nezadovoljni uslugom mogu se žaliti pružatelju usluge, državnim institucijama ili potrošačkim udrugama...
Pogledaj originalni članak

– U luksuznoj trgovini u jednom trgovačkom centru dočekalo me izuzetno neljubazno osoblje. Zamolila sam prodavačicu da probam skupe cipele koje su mi se jako svidjele, a osim što me odmjerila od glave do pete, odbrusila mi je da nema mog broja... Slična situacija bila je i s drugim cipelama za koje sam pitala. Kome se mogu obratiti i požaliti se ako sam nezadovoljna uslugom trgovca? – obratila nam se za pomoć naša čitateljica.

Odgovor u roku od 15 dana

Mnogi potrošači našli su se u sličnim neugodnim situacijama – ili ih prodavači gledaju svisoka, ili jednu cijenu izlože na polici, a drugu naplate, ili jednostavno nemaju sluha za kupce od kojih žive.

Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača kažu da svaka trgovina mora primiti žalbu potrošača – mailom, poštom ili telefonom – i čuvati je godinu dana, a trgovina bi trebala odgovoriti kupcu u roku 15 dana.

– Ako je potrošač nezadovoljan odgovorom trgovca, može ga prijaviti Državnom inspektoratu. Predlagali smo da trgovci imaju knjige žalbe, u kojima bi se pisala žalba u duplikatu, te bi i trgovac i potrošač imali svaki svoj primjerak – objašnjava Tomislav Lončar iz HUZP-a.

A na što se potrošači u Hrvatskoj najviše žale?

Najosjetljiviji na novac

– Najviše nam se javljaju s pritužbama na javne usluge poput vode, struje, plina... Aktualan je mjesečni paušal za plin koji se počinje sada naplaćivati i koji se plaća bez obzira na potrošeno. Ljudi su ipak najosjetljiviji kada treba nešto platiti. Prijeporna je i uredba o vodi prema kojoj treba plaćati za očitovanje brojila i za izdavanje računa. To je kao da dođete u dućan i račun iznosi sto kuna, a oni vam naplate još trideset za izdavanje računa – upozorava T. Lončar koji predlaže nezadovoljnim potrošačima da se prvo požale davatelju usluge.

– On će reći je li potrošač u pravu ili nije. Kada govorimo o javnim uslugama, potrošač se može obratiti i Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja javne usluge u kojem su i članovi iz udruga potrošača – zaključuju iz HUZP-a.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.