Najznačajniji modni događaj u državi BIPA FASHION.HR ove sezone slavi uspješnih 25. sezona koje su obilježile hrvatsku modnu scenu u protekla dva desetljeća. Poznata modna imena, mladi dizajnerski talenti i najkreativnije snage modne scene obilježit će ovo slavljeničko izdanje tjedna mode koji će se održati od 24. do 28. listopada na Zagrebačkom velesajmu. Eklekticizam ideja i isprepletenost s modernim tehnologijama i komunikacijama predstavljaju sadašnjost i budućnost mode, koja je jedna od pokretačkih snaga i ovog projekta. BIPA FASHION.HR od svojih je početaka prepoznat kao cjelovita platforma za prepoznavanje i predstavljanje odabranih dizajnerskih kolekcija, te je od svog osnutka nezaobilazan događaj u kalendaru svih modnih znalaca. Projekt i ove sezone donosi bogat program koji će svake večeri pratiti oko 300 medija i digitalnih influencera.
Nakon što je domaćim dizajnerima otvorio vrata regionalnih modnih prijestolnica, a mnoga imena lansirao u zvjezdanu orbitu, ove će se sezone BIPA FASHION.HR prisjetiti najvećih uspjeha i posebnih trenutaka koji su obilježili dva desetljeća hrvatske mode. Otvarajući vrata novim modnim snagama, BIPA FASHION.HR još će jednom pokazati svu raskoš hrvatske modne scene, a svoje će kolekcije predstaviti miljenici publike: Ivica Skoko, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, Luka, Arileo, Klisab, Ana Maria Ricov, Morana Krklec, Anthony Avangard, Gala Vrbanić, Jamoi, Ivana Janjić. Uz veliki jubilej projekta, i dizajneri Ivica Skoko, Luka Grubišić te dizajnerski dvojac Arileo slave svoje velike obljetnice čime ovosezonski tjedan mode zaista postaje slavljenički.
U proteklih 25 sezona, nakon prvog FASHION.HR-a koji je održan u starom pogonu tvornice Varteks u Varaždinu, tjedan mode donio je brojna iznenađenja postavivši modnu pistu na neočekivanim mjestima poput Muzeja suvremene umjetnosti, Stare Klaonice, tvornice Gredelj, zadarskog Pozdrava suncu, rajske plaže Zlatni rat u Bolu na Braču te idiličnog zagrebačkog Tomislavca i Platoa Gradec. „Snaga našeg projekta vidljiva je u mnogim aspektima utemeljenim u brojkama kao što su više od 500 prikazanih modnih kolekcija ili više od 100 000 posjetitelja, iako me osobno i dalje najviše raduje energija kojom pristupamo realizaciji ovog projekta. Kad pogledamo ovih 25 sezona imamo puno razloga za zadovoljstvo. Ponosan sam na svaku od tih sezona, a svaka je za naš tim predstavljala izazov kako dizajnerima osigurati najbolje uvjete za predstavljanje njihovih kolekcija. Također mislim da smo pozitivno utjecali i na modnu publiku koju kroz sve ove godine osvještavamo i educiramo koliko je domaći modni dizajn bitan kao dio kreativnih, ali i gospodarskih procesa u našem društvu. I ove godine pripremamo nekoliko iznenađenja, sasvim drugačiju modnu pistu, te bogat dizajnerski program“, izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a.
I ove sezone, ponosni sponzor tjedna mode je drogerijski lanac BIPA, koji već osam sezona zaredom sudjeluje u stvaranju najveće modne priče u regiji. Dugogodišnje partnerstvo potvrđuje poziciju BIPE kao ambasadora koji pruža podršku hrvatskoj modnoj sceni i ide u korak s najnovijim modnim trendovima. Predstavljajući novitete u segmentu makeupa i ljepote, u sklopu najveće modne manifestacije, BIPA se na jedinstven način obraća novoj generaciji žena promovirajući kreativnost i individualnost.
U četiri dana programa, u Paviljonu 10 Zagrebačkog paviljona, u revijama najpoznatijih modnih dizajnera uživat će oko 5000 posjetitelja, a svake sezone BIPA FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih predstavnika medija. Od 24. do 28. listopada Zagreb će živjeti u slavljeničkom izdanju BIPA FASHION.HR-a.