Kada vide šarene natpise s popustima do 80 posto, Hrvati kao da zaborave na recesiju i sve neprilike koje im je priuštila u posljednje vrijeme. To ne znači da se troši puno, ali uvijek se nađe 100 ili 200 kuna i potroši se na sitnice koje uveseljavaju poput dizajnerske pidžame ili nezaobilaznih tenisica na velikoj zimskoj rasprodaji koje bi bilo prava šteta propustiti.
Cijene bez konkurencije
Jedna takva rasprodaja, tvrtke Consule, počela je i jučer ujutro u Frankopanskoj ulici u Zagrebu, a trajat će sve do konca subote.
Zvijezde ovog popularnog <modnog bazara su Calvin Klein, Cacharel, Juicy Couture, One True Saxon, Speedo, Puma, Lacoste, Asics i mnogi drugi. Cijene su snižene do 80 posto, a teško im može konkurirati bilo koji outlet.
Svatko tko je poželio imati dizajnerski komad odjeće u ormaru, a nikako da si to priušti, sada ima pravu priliku.
– Ovo nam je drugi Modni bazar. Prvi je bio potkraj kolovoza i bili smo jako zadovoljni. Najtraženiji komadi odjeće su i oni kojih je i najmanje ostalo, ali ih ima, poput Calvina Kleina i Lacostea. Cijene su doista simbolične, pa i očekujemo mnogo kupaca – objasnili su iz tvrtke Consule.
Iako jučer ujutro ljudi i nisu pohrlili u povoljnu kupnju, rasprodaja traje još dva dana, a najveće gužve očekuju se poslijepodne kada ljudi idu s posla.
– Popodne očekujemo više ljudi i velike gužve, sada je još malo prerano. Stare kolekcije snižene su do kraja dok su popusti na nove kolekcije od 30 do 50 posto – kažu prodavači. Upravo je to presedan, jer odjeća novih kolekcija još nikada, do recesije, nije bila na sniženju. Osim Lacoste tenisica koje brzinom munje nestaju s polica, isplati se uložiti i u dobre dizajnerske traperice snižene do 80 posto, a cijena im se kreće između 200 i 350 kuna. Izbor odjeće i obuće je velik, a s obzirom na to da se ne nazire kraj velikim hladnoćama, zanimljive su i zimske jakne snižene s 1950 na 500 kuna ili Lacoste veste za 300 kuna. Ženske Ellesse tenisice na rasprodaji stoje 150 kuna (stara cijena je 550 kuna), tenisice Boxfresh snižene su sa 760 na 380 kuna, a tenisice One True Saxon koštaju 336 kuna.
Odijelo za 600 kuna
Ženski dio publike najviše će razveseliti haljine i košuljice s potpisom Cacharela snižene čak 80 posto. Sako s potpisom Calvina Kleina može se pronaći već od 300 kuna, a majice od 200 kuna. No, rasprodaja nije rezervirana samo za žene. Muška pubilka ima izvrsnu priliku, osim sportskih stvari, izabrati i novo elegantno odijelo. Snižena su 80 posto, a cijena im je oko 600 kuna.
Iako se siječanj, mjesec najboljih rasprodaja i najnižih cijena, bliži kraju, izgleda da kod kupaca još uvijek postoji velik interes za popuste i niske cijene. No, i rasprodajama se bliži kraj, a u trgovine su već polako počele pristizati najnovije proljetne kolekcije koje mame izgledom, ali ne i cijenama. Možda će i drugi trgovci, potakuti uspjehom Modnog bazara i teškom ekonomskom situacijom, sniziti proljetne kolekcije.
Traperice Calvin Klein za 200, a dizajnersko odijelo za samo 600 kuna
Poginuo srpski plaćenik Živković? Četnik sjedio u prvim redovima na Putinovom govoru, regrutirao Srbe za 200 eura
Srpski plaćenik Bratislav Živković navodno je poginuo u borbama u Kursku. Informacije o njegovoj smrti nisu službeno potvrđene
FOTO Pijanist Emil Vukov ispraćen na posljednji počinak, počast mu odao i premijer Plenković
FOTO Motaj, motaj, dobar! Na livadu blizu Bjelovara istovarili MiG i helikopter Mi-24. Ali imaju dobar razlog
Bjelovar, točnije obližnja Kapela postala je bogatija za jedan dio hrvatske povijesti. Naime, zrakoplov MiG 21 BIS i helikopter Mil Mi-24 stigli su na svoje konačno odredište u Kapelu, ispod crkve Svete Marije Magdalene
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.
Ma nek je besplatna reklama. Nego zapitaj se ovo: ako sad imaju interesa prodavati stvari po takvom sniženju - kolika im je onda marža? E sad znaš odoka klko te \"markice\" vrijede - pod uvjetom da nisu šanirane - made in Kina.