Promatranje ugroženih životnih vrsta u politički nestabilnoj zemlji kao što je Zimbabve teško da se može nazvati idealnim godišnjim odmorom, ali neki turisti teže upravo ka tome i hrle na neobična, opasna mjesta, puna klimatskih promjena, političkih turbulencija i raznih 'uzbudljivosti'. Nova marketinška niša u travel-industriji naziva se 'turizam propasti' ili 'tourism of doom'. Termin je skovao stručnjak u ovoj branši koji je primijetio da sve više ljudi želi putovati u udaljene kutke planeta i vidjeti ugrožene životinjske vrste prije nego što nestanu.
Omiljene destinacije 'doom-turista' su glečeri koji se tope, tropske šume koje se smanjuju, Maldivi (koji će navodno potonuti kada se razina mora podigne), Kuba (koja će se navodno promijeniti i 'kapitalizirati'), Veliki koraljni greben u Australiji (koji će, strahuje se, zbog zatopljenja nestati), kao i Kilimandžaro, kojem prijeti topljenje snježne kape.