Priča mladog bračnog para koja se krije iza jedinstvenih retro dekoracija ljupka je i inspirativna, a poslužila je i kao sjajni izgovor novinarima s portala Fashion.hr da popričaju s Lotte Gulinck, jednom od autorica branda WallWare.
Tko se krije iza branda WallWare?
WallWare se sastoji od moga muža Rudija i mene, kao i naše troje djece, počela je svoju priči Gulinck.
"Funkcioniramo tako da jedno drugo nadopunjujemo. Rudi ima 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu, ja sam pedagog, a radila sam i u Waldorfskom sustavu edukacije. Napustili smo svoje poslove i dom u Belgiji i preselili smo se u Hrvatsku kako bi započeli nov život, okruženi prirodom. Dobar posao u Belgiji nije jedino što nam je bilo bitno. Treba voljeti grad u kojem se živi i njegova svakodnevica, za čime smo se i mi vodili."
Kako je krenula vaša priča? Je li ovo vaš prvi izlet u kreativne vode?
Oboje volimo razmišljati kreativno. Razmatrali smo mnoge projekte no, sve dok imate konstantan prihod, teško je doista materijalizirati neko kreativno rješenje. Naš prvi korak kao para u kreativnim vodama bilo je preseljenje iz Belgije u Hrvatsku. Rudi je nastavio raditi kao dizajner za nekoliko klijenata iz Belgije. Dobili smo troje djece u pet godina, stoga sam ja ostala kod kuće s njima. Nakon 5 godina provedenih u Hrvatskoj, Rudi je imao sve manje ponuda za posao, tako da smo morali započeti novi projekt. Bili smo pod pritiskom, no ipak je to bila prilika da realiziramo barem jednu od naših ideja. Istraživali smo sve dok nismo pronašli nešto što nam se oboma svidjelo i na čemu bismo mogli zajednički raditi te, naposljetku, živjeti od toga.
Cijeli intervju pročitajte na portalu Fashion.hr