Kad Hrvatska liječi...

Zdravstveni turizam trebamo čim prije brendirati

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Zdravstveni turizam trebamo čim prije brendirati
29.03.2019.
u 06:00
Na našem podneblju raste više od 2000 ljekovitih biljaka, imamo ljekovito blato, nalazišta termalne i mineralne vode, vrhunski medicinski kadar... Do kraja godine u tiskanom i online izdanju Večernjaka s nama otkrivajte gdje sve, i što, Hrvatska liječi
Pogledaj originalni članak

Bez lažne skromnosti, ali i bez ikakvog pretjerivanja, uz prirodne resurse koje Hrvatska ima - pri tome mislimo na turističku atraktivnost priobalja i kontinenta te prirodne ljepote od Prevlake do Dunava, više od 2000 vrsti ljekovitog bilja koje rastu pod ovim našim podnebljem te vrhunski me­dicinski kadar - liderstvo naše zemlje u zdravstvenom turizmu u ovom dijelu Europe logičan je slijed. Ta će nastojanja pratiti i strateški plan Vlade koji za cilj ima da se od ove grane dosegne 15 posto ukupnog pri­hoda od turizma. Usporedbe radi, sada zdravstveni turizam, koji je kod nas još u povojima, iako ga Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica svim snagama nastoje ojačati, u ukupnom turističkom kolaču participira sa skromnih dva posto.

Ove godine na globalnim je tržištima vrijednost medicinskog turizma procijenjena na 100 milijardi dolara, s predviđenom godišnjom stopom rasta od čak 25 posto. Činjenica je i da se cijela Europa sve više okreće zdravstve­nom i medicinskom turizmu, a od slijedeće godine se otvaraju europski fondovi upravo za ulaganje u turizam i dio će tog novca biti usmjeren upravo za jačanje zdravstvenoga turiz­ma. Osim što je prirodno i geografski za takvu vrst pružanja medicinskih usluga Hrvatska prirodno i geografski naprosto preodređena, već smo stoljećima obrazovanjem, stručno­šću i iskustvom potvrđeno odredište zdravlja.

Kroz osnivanje Klastera medicinskog turizma davate­lji usluga medicinskog turizma u nas pokazali su kako u praksi funkcionira uspješan primjer radi ostvarenja zajedničkih poslovnih ciljeva. To etabliranje ponude medicinskog turizma zacijelo će k nama privući više stranaca, koji će ubuduće Hrvatsku posjećivati jer stremimo postati odredište vrhunskog zdrav­stvenog turizma. Trenutna je situacija takva da imamo registriranih 1100 pružatelja usluga me­dicinskog turizma, a samo pet posto stranaca dolazi k nama radi zdravlja, ponajviše iz Italije, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

Kako bi, kao društveno odgovoran medij, pridonijeli brendiranju medicinskog turiz­ma u Hrvatskoj, što će za sobom povući i produljenje turističke sezone na cijelu godinu, Večernji list je s Hrvatskom turističkom zajednicom pokrenuo mul­timedijalni projekt “Hrvatska liječi”. U printu i na webu do kraja godine ćemo vam jednom na mjesec pred­staviti usluge zdravstvenog turizma po regijama Hrvatske, podijeliti s vama savjete stručnjaka, uputiti vas na vrhunske terme i wellnes oaze... Predstavit ćemo vam i ljekovitu riznicu Hrvatske, uz Bosnu i Hercegovinu najvećeg proizvođača smilja na svijetu.

Također, za svoje smo čitatelje osigurali po­puste i poklon bonove za brojne destinacije medicinskog turizma. I na kraju ćemo vas, dragi čitatelji, pozvati da nam za­jedno sa stručnim žirijem pomo­gnete odabrati najboljeg pru­žatelja usluga zdravstve­nog turiz­ma kod nas.

Sadržaj omogućila HTZ

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr