Zeusova kupka i drugi užici za parove sat i pol vožnje od Zagreba

Zeusova kupka i drugi užici za parove sat i pol vožnje od Zagreba
19.01.2010.
u 08:00
Hotel i wellness centar Balnea u Termama Dolenjske Toplice.
Pogledaj originalni članak

Sve jačem tržištu wellness-putovanja ovih je dana prvi među agencijama odgovorio Generalturist i predstavio novi katalog za 2010. godinu. Uz već poznata odredišta poput Opatije, Toplica Sveti Martin, Termi Tuhelj, Termi Čatež i Termi Olimia, ondje se nalazi i šest novih ponuda, za Kempinski hotel Adriatic u Savudriji, porečki Palazzo hotel & spa, Hotel & Residences Punta Skala u Petrčanima, splitski hotel Le Meridien te Aparthotel Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama. Od novosti, tu su i tzv. first minute ponude za Sloveniju, odredišta s golfskim igralištima u blizini, posebni programi mršavljenja, menadžerski programi te posebna ponuda programa za dvoje, uz pet posto popusta za mladence na bilo koji odabrani aranžman iz kataloga.

Za predstavljanje novog kataloga wellnessa Generalturist nije nimalo slučajno odabrao slovenske Terme Dolenjske Toplice i novoobnovljeni hotel Balnea, u čijem je sklopu i wellness-centar. Predstavnici Termi Krka predstavili su medicinski podržane relaksacijske programe koji pomažu prevladavanju stresa, pretilosti, nesanice i pušenja, kao i novu ambulantu za estetsku kirurgiju. Posebno su dobrodošli romantični parovi: cijena triju polupansiona za dvije osobe, što uključuje smještaj u dvokrevetnoj sobi s bocom vrhunskog vina, večeru, neograničeno kupanje u unutarnjim bazenima, dvokratni ulaz u saunu, Zeusovu kupku te noćno kupanje, iznosi 3800 kuna. A sve to samo sat i pol vožnje od Zagreba!

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

BR
brle
08:24 19.01.2010.

boze, koliko se ova reklama naplatila?

ZA
zami
09:22 28.01.2010.

Reklama za slovenske toplice, a gdje su hrvatske?

MD
mlada_djeva
13:32 19.01.2010.

Je li to vrijedi za onu nagradnu igru \'\'Romantikom pobijedite stres u vezi\'\'? Mislim, tamo pise da je nagrada u ovim toplicama.