Barbie za svaku djevojčicu

Značajn pomak tvrtke: Lansirana kolekcija lutaka s novim tjelesnim figurama

Foto: Twitter/Barbie
Nova kolekcija
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
Foto: Reuters
Barbie lutke
29.01.2016.
u 16:00
Kolekcija plastičnih lutaka za 2016. godinu nudi karakteristike stvarnih žena. Dolaze u svim veličinama i za sve djevojčice - sitne, visoke, s oblinama
Pogledaj originalni članak

Američka tvrtka Mattel u četvrtak je lansirala novo izdanje popularnih Barbie lutaka, koje odsad imaju tri različite tjelesne figure.

Nakon 57 godina, značajan je ovo pomak tvrtke, ali i veliki utjecaj na ideale ljepote diljem svijeta. Poznate Barbike mijenjale su modne trendove i šminku, a novu promjenu zahtijevali su kupci.

Kolekcija plastičnih lutaka za 2016. godinu nudi karakteristike stvarnih žena. Dolaze u svim veličinama i za sve djevojke - sitne, visoke, s oblinama, javlja Time.

Uspješna lutka popularna je desetljećima, a odsad stiže u 7 tonova kože, 22 boje očiju i 24 različite frizure.

Foto: Reuters

Potražnja za lutkama instantno je porasla, a do kraja godine očekuje se konačnih 33 modela igračke. Brend želi unaprijediti liniju proizvoda i kreirati stvaran odraz djevojaka diljem svijeta i onoga s čime se susreću svakodnevno, svuda oko sebe.

Imamo odgovornost prema djeci i roditeljima da širimo pogled na ljepotu

Prošle godine iz vrha tvrtke potvrdili su promjenu Barbijevog stopala, koje su prilagodili da može obuti cipele s visokom petom.

- Vjerujemo da imamo odgovornost prema djeci i roditeljima da širimo pogled na ljepotu - rekao je Everlyn Mazzoco, menadžer tvrtke.

Umjetnik Nickolay Lamm pokrenuo je uspješnu Kickstarter kampanju da stvori 'normalnu' 19-godišnju Barbiku. Ponudio je i upotrebu naljepnica madeža, ožiljaka, prištića, celulita i strija.

Dizajnerski tim dvije godine stvarao je novu lutku, a tvrtki Mattel trebalo je četiri mjeseca za odabir tri riječi koje će opisivati svaki tjelesni oblik. Nazive su prilagodili, učinili ih neuvredljivim, neutralnim i internacionalnim.

Nova kolekcija zanimljiv je i utjecajan pomak. S obzirom na osjetljivost dječje psihe, utjecaj modnih trendova i vizuala te sveprisutnih ideala ljepote, promjena ove ikonične dječje igračke kvalitetan je potez.

>> Novu barbiku roditelji koriste za prisluškivanje djece

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.