Američka tvrtka Mattel u četvrtak je lansirala novo izdanje popularnih Barbie lutaka, koje odsad imaju tri različite tjelesne figure.
Nakon 57 godina, značajan je ovo pomak tvrtke, ali i veliki utjecaj na ideale ljepote diljem svijeta. Poznate Barbike mijenjale su modne trendove i šminku, a novu promjenu zahtijevali su kupci.
Kolekcija plastičnih lutaka za 2016. godinu nudi karakteristike stvarnih žena. Dolaze u svim veličinama i za sve djevojke - sitne, visoke, s oblinama, javlja Time.
Uspješna lutka popularna je desetljećima, a odsad stiže u 7 tonova kože, 22 boje očiju i 24 različite frizure.
Potražnja za lutkama instantno je porasla, a do kraja godine očekuje se konačnih 33 modela igračke. Brend želi unaprijediti liniju proizvoda i kreirati stvaran odraz djevojaka diljem svijeta i onoga s čime se susreću svakodnevno, svuda oko sebe.
Imamo odgovornost prema djeci i roditeljima da širimo pogled na ljepotu
Prošle godine iz vrha tvrtke potvrdili su promjenu Barbijevog stopala, koje su prilagodili da može obuti cipele s visokom petom.
- Vjerujemo da imamo odgovornost prema djeci i roditeljima da širimo pogled na ljepotu - rekao je Everlyn Mazzoco, menadžer tvrtke.
Umjetnik Nickolay Lamm pokrenuo je uspješnu Kickstarter kampanju da stvori 'normalnu' 19-godišnju Barbiku. Ponudio je i upotrebu naljepnica madeža, ožiljaka, prištića, celulita i strija.
Dizajnerski tim dvije godine stvarao je novu lutku, a tvrtki Mattel trebalo je četiri mjeseca za odabir tri riječi koje će opisivati svaki tjelesni oblik. Nazive su prilagodili, učinili ih neuvredljivim, neutralnim i internacionalnim.
Nova kolekcija zanimljiv je i utjecajan pomak. S obzirom na osjetljivost dječje psihe, utjecaj modnih trendova i vizuala te sveprisutnih ideala ljepote, promjena ove ikonične dječje igračke kvalitetan je potez.