Odluka HŽ-a Ukinuta

Crnom zastavom i posmrtnim maršem otpraćen zadnji vlak

Foto: 'Michael Palijan / VLM'
'Podravina-bilogora, 17.5.2010. Daruvar Crna zastava na vlaku, posmrtna glazba. Mnostvo okupljenih Daruvarcana doslo je ironicno dati posljednje zbogom zeljeznickom prometu u Daruvaru Michael Palijan
Foto: 'Michael Palijan / VLM'
'Podravina-bilogora, 17.5.2010. Daruvar Ante Culina: Ovo mi je bilo jedino prijevozno sredstvo. Neka Kalmeta i Jaca dodu zivjeti u Daruvar, pa neka sami vide kako je to kada ti svako malo nesto uzimaj
Foto: 'Michael Palijan / VLM'
'Podravina-bilogora, 17.5.2010. Daruvar Miroslava Koprek: Ovime su pokopali najljepsi mali hrvatski turisticki grad. Sramota je ogromna i jedino se mozemo nadati da ce nekome sto prije proraditi svije
17.05.2010.
u 15:30
Sindikalci u Hrvatskim željeznicama vjeruju da bi političari, samo kada bi htjeli, mogli napraviti preokret i ponovno revitalizirati ovaj dio pruge
Pogledaj originalni članak

Miroslava Koprek

jedna od putnica vlakom

Ante Čulina

redoviti putnik do Pčelića

"Pokopali smo naš mali turistički grad i netko će morati dokinuti ovaj potez"

"Pozivam 'Jacu' i Kalmetu da dođu vidjeti kako se živi bez željeznice"

Crna zastava, limeni orkestar svira pogrebnu glazbu, stotine Daruvarčana smrknutih lica još i nemilosrdna kiša. Scenarij sprovoda. Točno - no, one daruvarskoga željezničkoga prometa. Naime, HŽ je nedavnom odlukom o zatvaranju triju dionica lokalnih hrvatskih pruga, među njima i 53 kilometara duge između one Pčelića i Sirača, na kojoj se nalazi i Daruvar - višestruko proglašavani najljepši mali hrvatski grad - prometno odsjekao od ostatka svijeta.

Posljednji vlak

Iako je objašnjeno kako je prekid prometa privremen do završetka rekonstrukcije, Daruvarčani strahuju da bi zauvijek mogli ostati bez željeznice. Posljednjem vlaku koji je daruvarski kolodvor napustio u nedjelju u 19,30 sati došla je reći "zbogom" i Miroslava Koprek. - Upravo su pokopali naš mali turistički grad. Nadam se da će ipak netko doći k svijesti i dokinuti ovaj sramotan potez - rekla je, dok je Ante Čulina, kojemu je vlak bio jedini prijevoz pozvao "Jacu" i Kalmetu neka dođu vidjeti kako je živjeti bez prijevoza.

Oko 450 milijuna kuna na koliko je HŽ procijenio obnovu tri zatvorene pruge, previše je zvučalo u uhu sindikalaca, koji drže da se vodstvo HŽ Infrastrukture ponaša s figom u džepu.

- Odbijaju reći koliko stoji popravak 11 kilometara pruge od Daruvara do Sirača, obnova koje bi ovaj grad spasila od prometne izoliranosti, a prenapuhavaju se cijene opravaka kako bi se spasila druga posrnula društva HŽ-a - kaže Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske, dodajući kako bi politika, ipak do 12. prosinca ove godine, kada na snagu stupa novi vozni red, mogla omogućiti povratak vlaka u Daruvar. Ante Iličić, tajnik Sindikata prometnika vlakova, poručio je kako je licemjerno proslavljati 150. godišnjicu hrvatskih pruga, dan prije zatvaranja daruvarske. Smatra kako se ona može brzo obnoviti. Posljednje fućkanje vlaka i negodovanje prosvjednika zaključilo je tužnu epizodu u daruvarskoj prometnoj povezanosti.

Ipak ima nade

No, najave peticije i angažman lokalnih političara da putem saborskih zastupnika vrate vlak u Daruvar, ipak daju nadu da će se vlak vratiti u Daruvar.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.