Tvrtka Cromaris u Zagrebu je otvorila svoju prvu trgovinu koja, uz velik izbor svježe ribe i ribljih delikatesa iz Cromarisovog asortimana, nudi i druge proizvode. U trgovini, koja se nalazi u Importanne Galleriji, ekskluzivno je dostupan i Cromaris BIO asortiman svježe ribe, kao i Cromarisova inovacija u uzgoju – jadranski zubatac, priopćili su iz te kompanije.
U novu će trgovinu Cromarisova riba stizati samo nekoliko sati od ulova. Studio Brigada kreirala je jedinstveni prostor koji inspirira ne samo ponudom, već i prostornim doživljajem što ovu trgovinu čini idealnim mjestom za ljubitelje gastronomije. Na ekranima u trgovini potrošači će moći vidjeti lokacije Cromarisovih uzgajališta, odabranima zbog iznimne čistoće i kvalitete mora što je osnovni preduvjet za kvalitetan uzgoj ribe. Uz to, dostupni su informativni i edukativni video materijali o pripremi ribe. Posjetitelji nove Cromarisove trgovine mogu prelistati i kuharice i brošure, što će, uz savjete stručnog osoblja, olakšati odabir i pripremu najkvalitetnije svježe mediteranske ribe, kažu iz Cromarisa.
VEZANI ČLANCI:
- Proizvodnjom od gotovo 13,5 tisuća tona bijele ribe, Cromaris je predvodnik hrvatske marikulture i šesta kompanija u svijetu u uzgoju brancina i orade. Prepoznat je kao lider u svježini i vrhunskoj kvaliteti proizvoda te, napose, po inovacijama i održivom poslovanju. Uz to što kontinuirano radimo na širenju svoje prodajne mreže, vrlo nam je važno naše potrošače upoznati s vertikalnom integracijom lanca stvaranja vrijednosti – od vlastite recepture riblje hrane, mrjestilišta, uzgajališta i prerade do trgovine – rekao je predsjednik uprave Cromarisa Ivan Leko te naglasio kako je, zahvaljujući sustavnim ulaganjima u istraživanje i razvoj, Cromaris razvio vlastitu recepturu riblje hrane rezultat čega je riba iznimne nutritivne vrijednosti i time važan dio zdrave i uravnotežene prehrane.
Podsjetimo, Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, u prvom je polugodištu 2023. godine ostvario prihod od prodaje od 49 milijuna eura, što je za 3% više nego u prvih šest mjeseci prošle godine te i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 89% količinske prodaje i isti toliki postotak prihoda od prodaje. Iz kompanije kažu kako se pozitivni trendovi nastavljaju i u nastavku godine. Uz to što su Cromarisovi proizvodi dostupni u većini velikih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj te Cromarisovim ribarnicama, trgovina otvorena u Puli u srpnju, zajedno sa zagrebačkom, Cromarisove proizvode čini široko dostupnima hrvatskim potrošačima, zaključili su.
VIDEO U Koprivnici je održana konferencija "Hrvatska kakvu trebamo"