raznoliki odgovori

Neljubaznost, neznanje, nekultura: Pitali smo vas što vas najviše živcira kod prodavača u trgovini

Shutterstock
03.10.2023.
u 15:30

Mnogi su se složili da im je najgora stvar kod trgovaca upravo neljubaznost

Radno mjesto gdje je potrebna svakodnevna komunikacija s ljudima zasigurno ne može biti lak posao, pa tako nije ni čudo da između prodavača i kupaca nerijetko dolazi do nesuglasica i nesporazuma. Iako su mnogi kupci zaista zahtjevni i teško je s njima izaći na kraj, ni prodavači nisu uvijek nevini. 

Upravo zato na Facebooku smo vas pitali što vas najviše živcira kod prodavača u trgovini, a vaši odgovori bili su poprilično različiti. 

VEZANI ČLANCI:

"Bahatost,nekultura i neljubaznost", napisala je jedna korisnica. "Neznanje i nezainteresiranost, čak mi ni neljubaznost više ne smeta došlo je kao normalno", dodala je druga. "Bahatost, neljubaznost, kada ti pušu iza leđa i ona faca koja sama govori: 'Samo mi ti još trebaš'. Čast izuzecima, ima ih", složila se treća korisnica.

Neki drugi korisnici naveli su i nepozdravljanje kupaca, telefon na uhu dok se na blagajni stvara gužva, nervozno kucanje robe, kao i bacanje namirnica koje kupac ne stigne spremiti u vrećicu. 

No neki su korisnici stali na stranu prodavača. "Ništa... dapače – pohvala (tko može ugoditi ljudima taj se još nije rodio, a da li su svi besprijekorni na svojim radnim mjestima – neka si postave to PITANJE????)", podržala je prodavače jedna korisnica. "Ništa me ne živcira. Rade svoj posao, kao i mi svi", dodala je druga. "Najviše čitam neljubaznost, ali toga ima na svakom poslu i u direktnom kontaktu s ljudima ili preko telefona ili e-maila. Toliko su ljudi općenito nezadovoljni svojim poslom tako da..., ali... treba okrenuti na šalu i na kraju se svakome nasmiješiti jer osmijeh ne košta ništa", zaključila je treća osoba. 

Stručnjaci za sigurnost hrane kažu da su ovo najčešće pogreške koje ljudi rade u kuhinji:

 

Ključne riječi

Komentara 13

HA
Hafiz
20:12 03.10.2023.

Nista mi ne smeta, nisam dosao na druzenje s njima, ja svoj posao, one svoj.

Avatar SrguzićSuljo
SrguzićSuljo
20:18 03.10.2023.

Ja rad trgovaca, ljubaznost, znanje, sposobnost uvijek uspoređujem s medijima koji pružaju svakodnevnu "uslugu". Trgovci su, na toj osobnoj vrijednosnoj tablici, vrlo uvjerljivo u vodstvu.

Avatar Crni labud
Crni labud
19:50 03.10.2023.

Puno me više živciraju kupci. Uzimaju kruh i peciva bez rukavica, prepipaju ih prevrnu nekoliko puta kao da je ona stvar i onda vraćaju. Tako je i s rajčicama, jabukama, grožđem, bananama.... Prodavači su manje više ok.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije