ništa od vukovarske obilaznice

Do daljnjeg Vukovar ostaje jedini grad na državnoj cesti D2 bez obilaznice

Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
16.03.2022.
u 14:38
630 dana trajao je postupak javne nabave, 630 dana su se prikupljale ponude, 630 dana su lagali i manipulirali Vukovarce, 630 dana im je trebalo da ustanove kako nemaju sredstava potrebnih za izgradnju – rekao je vukovarski gradski vijećnik Domagoj Bilić.
Pogledaj originalni članak

Poslije dvije godina od raspisivanja javne nabave za izgradnju vukovarske obilaznice, što je gorući prometni problem Vukovara, Hrvatske ceste su donijele odluku o poništenju postupka javne nabave s čime je ovaj projekt do daljnjeg obustavljen. Tim povodom danas je konferenciju održala vukovarska podružnica Domovinskog pokreta koji su podsjetili kako je javna nabava pokrenuta 16. ožujka 2020. godine, odnosno nekoliko mjeseci pred parlamentarne izbore.

- Danas, dvije godine kasnije, javna nabava je obustavljena. Tijekom toga vremena čak 11 puta je produžavan rok za dostavu ponuda. Postupak nisu htjeli ranije obustaviti kako bi upravo projekt izgradnje obilaznice koristili i kao jedan od aduta na lokalnim izborima. Kada je sve prošlo postupak javne nabave je obustavljen. 630 dana trajao je postupak javne nabave, 630 dana su se prikupljale ponude, 630 dana su lagali i manipulirali Vukovarce, 630 dana im je trebalo da ustanove kako nemaju sredstava potrebnih za izgradnju – rekao je vukovarski gradski vijećnik Domagoj Bilić.

Istakao je i kako je Vukovar u 2022. godini jedini grad na državnoj cesti D2, koja spaja krajnji sjever i istok Hrvatske, koji nema obilaznicu tako da tisuće teretnih kamiona i dalje prometuju kroz grad i neposredno uz OŠ Antuna Bauera. Prema ranijim planovima projekt vukovarske obilaznice bio je podijeljen u tri faze za što je trebalo osigurati preko 400 milijuna kuna. Vrijednost prve faze projekta iznosila je oko 165 milijuna kuna. U obrazloženju obustavljanja postupka javne nabave stoji kako naručitelj ne može osigurati potrebna sredstva za ovaj projekt.

-Ovo je problem koji nije od jučer i za njega su krive sve dosadašnje Vlade pa tako i ova Andreja Plenkovića. Da se struka pita o ovome projektu tu ne bi bilo dilema ali ovaj projekt je postao političko pitanje. Vidjeli smo i na prošlim izborima kako je Vukovar dobra roba za trgovanje. Kao stranka mi ništa ne možemo napraviti po ovom pitanju ali možemo upoznati sa svime vukovarsku javnost i čekati neke slijedeće izbore da vukovarska obilaznica ponovno postane barem tema na papiru – rekao je Bilić.

Na kraju je kazao kako su Hrvatske ceste i u 2022. godini vukovarsku obilaznicu stavili u plan nabave ali i da je tako bilo i nekoliko godina ranije ali da od obilaznice nije bilo ničega.

VIDEO MORH objavio snimku iz pilotske kabine

VELIKA PRIČA

'Ukrajinci, sjetite se Vukovara!' Branitelj s Trpinjske ceste objasnio zašto Mariupolj tako strašno podsjeća na četnički pohod '91.

- Što je ostalo ukrajinskom narodu sada u ovom teškom trenutku? Ostaju im dragovoljci koji su spremni stati pred stostruko jačeg neprijatelja. I dragi Bog. Nitko drugi. Ovog trena sve je na njima, i samo na njima. Stizat će poruke podrške iz Europe i svijeta pune patetike, ali obraniti ih mogu jedino njihovi najbolji ukrajinski sinovi. Jedino oni. Nitko od tih koji šalju patetične poruke podrške neće doći i uzeti pušku u ruku i braniti vašu zemlju. Neće ni svoje sinove poslati u rat. Vjerujte mi, doživjeli smo to. Zato molite za svoje dragovoljce, jer oni mogu čuda napraviti, oni mogu obraniti svoj dom i domovinu – navodi Stipo Mlinarić, koji je uputio i posebnu poruku Ukrajincima.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DA
dam63
18:31 16.03.2022.

Nemamo ni kante za odvajanje otpada već koristimo vrećice, a ne obilaznicu. Svako selo u okruženju je već podijelilo i kompostere i još mnogo toga.

Avatar Mudlin
Mudlin
15:36 16.03.2022.

Na pravcu Varaždin-Koprivnica-Virovitica-Osijek DNEVNO prolazi 20 do 25 TISUĆA vozila. U dobrom dijelu mjesta kroz koja prolaze nema ni pješačkih staza, djeca u školu idu po cesti gdje svake 3,5 sekunde prolazi auto, pola od njih su kamioni, šleperi... Al ko nam je kriv kaj smo rođeni sa "krive" strane Velebita. Jer moralo se tamo, sa našom lovom, u kamenjaru, izgraditi šesterotračne ceste do svakog poljskog šekreta. Zna se od kud dolazi, u civilizaciju, veeeelika većina onih koji odlučuju, bez obzira na farbu iskaznice. A mi Dudeki šutimo. Do kad?