Britansko tržište jedno je od naših važnih emitivnih tržišta s kojeg smo do sada ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja. Ovako dobrim ovogodišnjim turističkim brojkama zasigurno je doprinio povratak aviolinija, kao i činjenica da za Britance Hrvatska i dalje kotira kao destinacija sigurnog i ugodnog odmora.
Prema posljednjem istraživanju Europske putničke komisije čak 70 posto Britanaca u sljedećih šest mjeseci zainteresirano je za putovanja, 55 posto želi putovati u neku od europskih zemalja što otvara dodatnu mogućnost za Hrvatsku, koja je šesta na listi top deset zemalja za putovanje Europljana - poručuje ministrica truizma i sporta Nikolina Brnjac iz iz Londona, gdje se do 9. studenog održava turistički sajam World Travel Market (WTM).
Hrvatska se na londonskom WTM-u prezentira kao cjelogodišnja i autentična turistička destinacija raznolike kulturne, prirodne i gastronomske baštine, a u dosadašnjem dijelu ove godine iz te je zemlje stiglo 725.000 gostiju, koji su ostvarili spomenutih gotovo 3,7 milijuna noćenja. Rast u odnosu na isto razdoblje lani je veći od 200 posto, dok zaostatak za rekordnom 2019. godinom iznosi 20 posto.
- Kada govorimo o turističkom sektoru na globalnoj razini, sajam WTM u Londonu predstavlja jedno od najvažnijih mjesta susreta turističke ponude i potražnje. Stoga je i prisustvo Hrvatske na ovome sajmu vrlo važno, posebice u kontekstu intenzivnih priprema za nadolazeću 2023. turističku godinu koje su u punom jeku. Povratne informacije partnera su pozitivne, vrlo su zadovoljni ostvarenim rezultatima kada su u pitanju paketi i ponude prema hrvatskim destinacijama te vjeruju u nastavak pozitivnog trenda i daljnjeg oporavka tijekom iduće godine.
U tom su nam kontekstu i najavljena proširenja paket aranžmana, kao i uvođenja novih, odnosno daljnjeg jačanja postojećih aviolinija koje imaju ključnu ulogu u realizaciji turističkog prometa s britanskog tržišta - izjavio je u Londonu direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Inače, uz Hrvatsku turističku zajednicu, koja je glavni izlagač i organizator nastupa, u Londonu svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i 16 suizlagača među kojima su turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita, Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika, a tu su i NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Valamar, Maistra, HUP – Zagreb Hospitality, Aminess Hotels & Campsites, Liburnia Hotels&Villas, I.D. Riva Tours GmbH, Uniline DMC, Perfecta travel i Adriatic DMC.
>> VIDEO Papa Franjo: Svaki put kad žena dospije na visoku poziciju u Vatikanu, stvari se poboljšaju!